Now showing items 5-10 of 10

    • Regele s-amuză deschideri dramatico-muzicale 

      Niță, Silvia (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2017)
      Pusă în scenă la data de 11 martie 1851, piesa Regele s-amuză reprezintă un pas important în procesul de eliberare formală şi categorial-semantică a literaturii de doctrină clasică. După celebra prefaţă la drama Cromwell ...
    • Repere stilistice în opereta Țara surâsului de Franz Lehár 

      Mărginean, Adrian (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2017)
      Compozitorul și dirijorul austro-ungar Franz Leh r, personalitate de frunte în genul operetei secolului 20, a rămas unul din cei mai cunoscuți compozitori ai vremii, dând genului o nouă vitalitate, alături de Jacques ...
    • Rolul de operă: de la sens la senzorial 

      Drăgoi, Eugen Dan (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2017)
      Articolul prezintă specificitatea abordării rolului Micaela din opera „Carmen“ de Georges Bizet. Având ca punct de plecare lucrarea „Puterea actorului“ de Ivana Chubbuck, vom încerca o abordare succintă a elementelor care ...
    • Teatrul Muzical Nae Leonard în turneu la Milano și Avignon. Festivalul Dramaturgiei Europene 

      Diaconu, Adelina (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2017)
      Teatrul Muzical din Galați este înscris în proiectul european SENSES – The sensory theatre. New transnational strategies for theatre audience building, proiect co-finanțat de Programul Europa Creativă al Uniunii Europene. ...
    • The acoustic emotions of ianns Xenakis, translated by the scenic visions of Yannis Kokkos into a Mediterranean Oresteia 

      Garavaglia, Valentina (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2017)
      The Orestiadi, a product of the Foundation of the same name, are a group of theatrical productions which, since 1982, have benefited from the participation of hundreds of internationally celebrated artists at the Teatro ...
    • The sensorial Theatre-Visual and acoustic emotions as the way of feeling Opera 

      Ranzini, Paola (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2017)
      Il ruolo dei sensi in alcune regie contemporanee dell' Amour des trois Oranges. La mia comunicazione intende affrontare un discorso critico sulla regia lirica contemporanea come "seconda creazione", nel suo difficile ...