• română
    • English
    • français
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • English 
    • română
    • English
    • français
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Doctoral School - Școala doctorală
  • Rezumate teze de doctorat
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Doctoral School - Școala doctorală
  • Rezumate teze de doctorat
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Managementul marketingului serviciilor de alimentație publică din România

Thumbnail
View/Open
Rezumat _Teza_doctorat_Negoita_Nicolae_ 2008.pdf (8.728Mb)
Date
2008
Author
Negoiță, Nicolae
Metadata
Show full item record
Abstract
Managerii unităților de alimentație, in vederea organizării și coordonării activităților lor trebuie să ia în considerare următoarele caracteristici generale ale serviciilor de alimentație publică: Caracterul inseparabil al serviciului față de suportul său material; Caracterul intangibil, rezultă din suprapunerea producerii cu consumul; Caracterul eterogen rezultă din particularizarea ofertei în funcție de nevoile și dorințele individuale; Caracterul perisabil care determină imposibilitatea stocării pentru o utilizare sau vânzare ulterioara a serviciului. Criteriul devine critic în cazul cererii fluctuante prin pierderea capacităților rămase nefolosite atunci când oferta este mai mare decât cererea.
URI
http://10.11.10.50/xmlui/handle/123456789/4195
Collections
  • Rezumate teze de doctorat [852]

DSpace 6.0 | Copyright © Arthra Institutional Repository
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace 6.0 | Copyright © Arthra Institutional Repository
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV