Căutare după Subiect "turism"
Afișează articolele 1-6 of 6
-
The Analysis of the Tourist Circulation Manifested in the Constanta County during 2005 – 2008
("Dunarea de Jos" University of Galati, 2009-06)During 2005 – 2008, the tourist circulation in Constanta County is characterized by a slight evolution of the tourists’ number, tourists arrived in this area and their overnight stays in the tourist reception structures ... -
Developing the Tourist Market through the Exploitation of the Typical Products
("Dunarea de Jos" University of Galati, 2009-01)Typical products are considered suitable features to characterise the tourist supply of a destination. Their exploitation can contribute both to develop and to create the tourist market, enriching a tourist package or ... -
Efectul impactului antropic asupra resursei pescăreşti din zona inundabilă a Dunării pe tronsonul Ostrov-Cernavodă, după amenajarea hidroameliorativă
(Universitatea "Dunărea de Jos" Galaţi, 2008)Ecosistemele acvatice situate în sectorul Ostrov-Cernavodă al zonei inundabile a Dunării, cunoscute ca limanele fluviatile sau bălţile din sud-vestul Dobrogei, prezintă un interes deosebit atât din punct de vedere ecologic ... -
Managementul amenajării şi valorificării potenţialului turistic în arii naturale protejate şi adiacente acestora
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galaţi, 2010)În elaborarea lucrării am folosit metode şi tehnici manageriale de investigare care au reliefat cel mai bine starea fenomenului, cauzele care au condus la insuficienta valorificare a potenţialului turistic, precum şi ... -
Perspectivele dezvoltării ofertei turistice românești în contextul european
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2017)Prin transformările pe care le produce în societate, materializate atât pe plan economic, dar şi social, cultural sau de mediu, turismul devine un vector important în dezvoltarea ţărilor şi regiunilor. În acelaşi timp ... -
Tourism Development and the ‘Hidden’ Phenomenon
("Dunarea de Jos" University of Galati, 2009-01)This paper focus on ‘hidden’ tourism phenomenon, that is the tourist demand that in many destinations eludes the official survey system. Estimation of hidden tourism requires information drawn from tourism demand and ...