Arată înregistrarea sumară a articolului

dc.contributor.authorSusanu, Irina
dc.date.accessioned2025-02-20T13:11:41Z
dc.date.available2025-02-20T13:11:41Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.urihttp://arthra.ugal.ro/handle/123456789/10468
dc.descriptionTeză de doctorat Conducător științific: Prof.univ.dr. Paraschiv Vaguro_RO
dc.language.isoro_ROro_RO
dc.publisherUniversitatea "Dunărea de Jos" din Galațiro_RO
dc.subjectEconomiero_RO
dc.subjectmanagementro_RO
dc.subjectmarketingro_RO
dc.titleManagementul politicii de produs, componenta a mixului de marketing în industria alimentară, ramura conservării legumelor și fructelorro_RO
dc.typePhD Thesisro_RO


Fișiere la acest articol

Thumbnail
Thumbnail

Acest articol apare în următoarele colecții(s)

  • Teze de doctorat [221]
    Conține tezele de doctorat susținute în cadrul Universității „Dunărea de Jos” din Galați

Arată înregistrarea sumară a articolului