Arată înregistrarea sumară a articolului

dc.contributor.authorPatriche, Dorin
dc.date.accessioned2025-03-20T11:18:23Z
dc.date.available2025-03-20T11:18:23Z
dc.date.issued2024-07
dc.identifier.urihttp://arthra.ugal.ro/handle/123456789/10669
dc.description.abstractPrezenta teza își propune sa contribuie la studierea comportamentului energetic al șubstatiilor de tractiune electrica feroviara ca fiind parte dintr-un sistem de tractiune, avand ca obiective principale ce urmeaza a fi atinșe: 1. Studiul ștat iilor de tract iune, reșpectiv a ret elei de contact ș i a tipurilor de conexiuni ale aceștora pentru șiștemele 1x25 kV ș i 2x25 kV. Analiza dezechilibrelor cauzate î n ret eaua trifazata de alimentare cu energie electrica a STE 2. Creș terea Eficient ei Energetice î n șubștat iile de tract iune electrica î n : · faza de alegere a tipului de șiștem de tract iune · faza de proiectare ș i alegere a echipamentalor electrice din ștat ie · exploatarero_RO
dc.language.isoro_ROro_RO
dc.publisherUniversitatea "Dunărea de Jos" din Galațiro_RO
dc.titleCreșterea eficienței energetica în substațiile de tracțiune electrică IT/IMro_RO
dc.typeDissertation Thesisro_RO


Fișiere la acest articol

Thumbnail

Acest articol apare în următoarele colecții(s)

Arată înregistrarea sumară a articolului