Arată înregistrarea sumară a articolului

dc.contributor.authorCernamoriț, Iuliana
dc.date.accessioned2025-03-24T10:03:31Z
dc.date.available2025-03-24T10:03:31Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.urihttp://arthra.ugal.ro/handle/123456789/10686
dc.descriptionDisertație Coordonator științific : Conf.univ.dring. Gelu Gurguiaturo_RO
dc.description.abstractStudiul lucrării clarifică cifrele reale ale deținerii a patru masini diferite, fie vehicule electrice, fie vehicule hibride, modele de mașini în condițiile de preț ale unui european pe piață. Pentru a prezenta o imagine reală și utilă pe cât posibil, a fost luata în considerare o piață auto din Europa, România. Selecția modelelor de mașini pentru cercetarea comparativă a fost efectuată pe baza celor două segmentele menționate, pentru a acoperi cel puțin două grupuri țintă diferite de consumatori interesat de caracteristicile distincte de calitate ale automobilelor lor. Primul, a fost ales segmentul de vehicule de familie, cu cel mai mare procent din volumul vânzărilor - reprezintă cel mai cuprinzător segment de pe piețele vehiculelor personale. A doua mașină a vizat consumatorul de ultimă generație care vizează vehicule de lux de dimensiuni complete. Concurentul modelelor din aceeași clasă au fost concentrate în mod natural pe dimensiuni spațiale similare, performanță, dar și un preț de cumpărare comparabil, pentru a crea cel mai corect condiții de comparație pentru fiecare model unic. Scopul a fost sublinierea diferențelor legat de posesia unor sisteme de propulsie date. Economia deținerii celor doua modele de mașini cu sistem de propulsie a fost împărțită în trei mari parametrii, și anume costurile de achiziție, costurile de întreținere și service, și, în final, costurile combustibilului. Scopul acestei lucrari este descoperirea vehiculului cel mai fiabil si eficient din punct de vedere al sistemului de propulsie pentru îmbunătățirea procesului de decizie in cadrul achizitionarii unui vehicul nou pentru transportul personal în zona vehiculelor electrice. Mecanismul motorului electric potrivit pentru transportul personal este, totuși, o tehnologie existentă de multă vreme, care a stat la îndemână începutul industriei auto în sine, așa cum se poate citi chiar în al doilea capitol. În capitolul trei si patru s-a realizat o detaliere a clasificarii tipurilor de vehicule hibride si vehicule electrice, modului de functionare a fiecaruia, precum si sistemele de functionare ale acestora. Ultima parte a lucrarii s-a concentrat pe punerea informațiilor de bază despre subiectul în practica vieții reale. În urma acestui scop, s-au folosit diferite tehnologii de propulsie în cadrul modelelor de piață, au fost comparate pe baza costurilor proprii, pe o piața și între două categorii, continuând cu compararea calității lor individuale, proprietăți și caracteristici legate de sistemul de propulsie. Acestea au indicat pentru consumator, un preț local interesant - situații și alte beneficii legate de vehiculul electric, comparativ cu vehiculul hibrid din cercetarea vehiculelor tehnologice. Cu toate acestea, un inconvenient ar fi in momentul de fata, și anume, situația actuală a infrastructurii de încărcare și, mai important, prețuri ușor mai mari de achiziție decât modelele lor convenționale concurente. În urma analizei acestui studiu, putem concluziona că vehiculele electrice reprezintă viitorul pieței auto globale, deoarece vehiculele hibride au înregistrat performanțe inferioare comparativ cu cele convenționale în toate categoriile de evaluare, așa cum se va evidenția în continuare.ro_RO
dc.language.isoro_ROro_RO
dc.publisherUniversitatea "Dunărea de Jos" din Galațiro_RO
dc.subjectutilizarea eficientă a energieiro_RO
dc.titleAnaliza comparativă între autovehicule hibride și electricero_RO
dc.typeDissertation Thesisro_RO


Fișiere la acest articol

Thumbnail

Acest articol apare în următoarele colecții(s)

Arată înregistrarea sumară a articolului