Arată înregistrarea sumară a articolului

dc.contributor.authorVlad-Adrian, Pădurescu
dc.date.accessioned2022-03-18T10:06:48Z
dc.date.available2022-03-18T10:06:48Z
dc.date.issued2020-09
dc.identifier.urihttp://arthra.ugal.ro/handle/123456789/8642
dc.descriptionLucrare de diplomă. Coordonator: Conf. dr. ing. Mircea OCTAVIANro_RO
dc.description.abstractPrezenta lucrare are că scop prezentarea metodelor de proiectare a unui autovehicul şi a volantei cu masă dublă, se tratează etapele proiectării din punct de vedere dinamic, al motorului şi transmisia acestuia. În primul capitol am ales să discut despre studiul solutiilor similare si sa prezint succint metoda de calcul dinamic al autovehiculelor. În cel de-al doilea capitol este prezentat memoriul de calcul pentru motorul cu ardere internă. În cel de-al treilea capitol este prezentată metodologia de calul a transmisiei autovehicolului folosind pachetele de software MathCad si MathConnex În capitolul patru a fost descrisă tehnologia de fabricare si reparare a volantei cu masa dublă Concluziile se vor enumera în urma celor prezentate de-a lungul lucrării şi se pot observa la finalul acestei lucrări. Pe parcursul lucrării se poate observa utilitatea programelor de modelare computerizată si analiză prin metoda elementului finit în vederea eficientizării şi optimizării volantelor cu masa dublă pentru autovehicule.ro_RO
dc.language.isoro_ROro_RO
dc.publisherUniversitatea „Dunărea de Jos” din Galațiro_RO
dc.subjectAutovehicule rutierero_RO
dc.titleTehnologia de fabricare și reparare a volantei cu masă dublăro_RO
dc.typeBachelor Thesisro_RO


Fișiere la acest articol

Thumbnail
Thumbnail

Acest articol apare în următoarele colecții(s)

Arată înregistrarea sumară a articolului