Arată înregistrarea sumară a articolului

dc.contributor.authorLaur S., Cristina
dc.date.accessioned2022-12-03T20:41:47Z
dc.date.available2022-12-03T20:41:47Z
dc.date.issued2021-07-13
dc.identifier.urihttp://arthra.ugal.ro/handle/123456789/9039
dc.descriptionLucrare de disertație; Coordonator științific: Lect. univ. dr. Dodu-Gugea Larisaro_RO
dc.language.isoro_ROro_RO
dc.publisherUniversitatea „Dunărea de Jos” din Galațiro_RO
dc.subjectEconomie şi afaceri internaţionalero_RO
dc.subjectAdministrarea afacerilor internaţionale euroregionalero_RO
dc.titleStrategii internaționale de extindere a companiilor și promovarea mărcilor pe piața externăro_RO
dc.typeDissertation Thesisro_RO


Fișiere la acest articol

Thumbnail
Thumbnail

Acest articol apare în următoarele colecții(s)

Arată înregistrarea sumară a articolului