Arată înregistrarea sumară a articolului

dc.contributor.authorPricopoaia, Oana
dc.date.accessioned2023-05-15T10:07:16Z
dc.date.available2023-05-15T10:07:16Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://arthra.ugal.ro/handle/123456789/9178
dc.descriptionRezumat Teză de doctorat - Conducător științific: Prof.univ.dr. MICU Adrianro_RO
dc.description.abstractDezvoltarea digitală și inovațiile tehnologice determină multiple oportunități prin care tinerii antreprenori pătrund mai ușor în mediul afacerilor. Românii utilizează aplicațiile și site-urile de economie colaborativă, însă nivelul de întrebuințare este redus în comparație cu media țărilor din Uniunea Europeană. Platformele colaborative încă nu sunt fructificate la potențialul lor maxim, motivele pot fi diverse, populația încă este reticentă față de ideea de a împărți un bun pe care nu îl folosește în totalitate, manifestă prea puternic dorința de proprietate ori nu cunoaște beneficiile practicării economiei colaborative. Teza de doctorat abordează implicațiile platformelor colaborative și ale marketingului digital în dezvoltarea piețelor de schimb lateral și are ca scop identificarea percepțiilor tinerilor asupra performanțelor platformelor colaborative din perspectiva marketingului digital. Partea teoretică a tezei de doctorat cuprinde stadiul actual al cunoașterii nivelului de dezvoltare al marketingului digital în România și al utilizării platformelor colaborative, impactul utilizării rețelelor social media la nivelul promovării unei afaceri, conceptul de economie colaborativă aplicat în ecosistemul antreprenorial din România și situația actuală a utilizării platformelor colaborative comprativ cu media Uniunii Europene cu referiri la studiile efectuate de alți cercetători în condițiile globalizării și digitalizării. Partea aplicativă a tezei de doctorat cuprinde metodologia cercetării care are la bază mai multe ipoteze de lucru, vizând percepția tinerilor studenți asupra performanțelor platformelor colaborative din perspectiva marketingului digital. Instrumentele de analiză utilizate sunt: chestionarul, software-ul SPSS pentru analiza calitativă a percepției studenților asupra performanțelor platformelor colaborative din perspectiva marketingului digital, software-ul SmartPLS 3 pentru analiza corelațiilor dintre strategiile de marketing digital și precursorii performanțelor platformelor colaborative la nivel național prin ecuații structurale și software-ul fsQCA pentru studiul configurațional privind strategiile de marketing digital care afectează performanțele platformelor colaborative.ro_RO
dc.language.isoro_ROro_RO
dc.publisherUniversitatea „Dunărea de Jos” din Galațiro_RO
dc.subjectmaketing digitalro_RO
dc.subjecteconomiero_RO
dc.subjectplatforme digitalero_RO
dc.subjectsocial mediaro_RO
dc.subjectpiețe de schimb lateralro_RO
dc.subjectstrategii de marketing digitalro_RO
dc.subjectperformanțele platformelor colaborativero_RO
dc.subjectdigitalizarero_RO
dc.titlePiețele de schimb lateral: implicații ale platformelor colaborative în marketingul digitalro_RO
dc.title.alternativeLateral exchange markets: implications of collaborative platforms in digital marketingro_RO
dc.typePhD Thesisro_RO


Fișiere la acest articol

Thumbnail
Thumbnail

Acest articol apare în următoarele colecții(s)

  • Rezumate teze de doctorat [791]
    Conține rezumatele tezelor de doctorat susținute în cadrul Universității „Dunărea de Jos” din Galați

Arată înregistrarea sumară a articolului