Arată înregistrarea sumară a articolului

dc.contributor.authorBejan, George
dc.date.accessioned2023-08-04T10:07:21Z
dc.date.available2023-08-04T10:07:21Z
dc.date.issued2022-02-23
dc.identifier.urihttp://arthra.ugal.ro/handle/123456789/9358
dc.descriptionPROIECT DE DIPLOMĂ Coordonator științific, Conf. dr. ing. Răzvan Constantin Șolearo_RO
dc.description.abstractActul sau procesul de dezvoltare a unei aplicații mobile pentru dispozitive mobile, cum ar fi asistenții digitali personali, asistenții digitali de afaceri sau telefoanele mobile, este cunoscut ca dezvoltare de aplicații mobile. Aceste programe software sunt concepute pentru a funcționa pe dispozitive mobile precum smartphone-uri și tablete. Aceste aplicații pot fi preinstalate pe telefoane în timpul procesului de fabricație sau pot fi furnizate ca aplicații web care utilizează procesarea server sau client (de exemplu, JavaScript) pentru a crea o experiență „asemănătoare unei aplicații” într-un browser web. Din cauza concurenței în creștere în software-ul mobil și a modificărilor din cadrul fiecărei platforme, dezvoltatorii de software de aplicație trebuie să ia în considerare o gamă largă de dimensiuni de ecran, specificații hardware și setări. În ceea ce privește crearea de venituri și locuri de muncă, dezvoltarea aplicațiilor mobile a crescut constant. Potrivit unei evaluări a analistului din 2013, cele 28 de țări ale UE (inclusiv Marea Britanie) au 529.000 de locuri de muncă directe în economia aplicațiilor, dintre care 60% sunt dezvoltatori de aplicații mobile. Proiectarea interfeței cu utilizatorul mobil (UI) este, de asemenea, necesară pentru construirea de aplicații mobile, ca parte a procesului de dezvoltare. Ca cadru de design, UI mobil acoperă limitări, contexte, ecran, intrare și mobilitate. Utilizatorul se află frecvent în centrul interacțiunii cu dispozitivul său, iar interfața include atât componente hardware, cât și software. Utilizatorii pot influența un sistem prin introducerea utilizatorului, iar ieșirea dispozitivului permite sistemului să arate impactul manipulării utilizatorilor. Atenția limitată și factorii de formă, cum ar fi dimensiunea ecranului unui dispozitiv mobil pentru mâna unui utilizator, sunt exemple de restricții de proiectare a interfeței de utilizator mobil. Front-end-urile mobile, cunoscute și sub numele de interfețe mobile, se bazează pe back-end-urile mobile pentru a oferi acces la serviciile de afaceri. Rutarea datelor, securitatea, autentificarea, autorizarea, lucrul off-line și orchestrarea serviciilor sunt simplificate cu back-end-ul mobil. Serverul de aplicații mobile, back end mobil ca serviciu (MBaaS) și infrastructura de arhitectură orientată pe servicii (SOA) se numără printre componentele middleware care permit această caracteristică.ro_RO
dc.language.isoro_ROro_RO
dc.titleDezvoltarea unei aplicații de mobil de tip blog pentru studentro_RO
dc.typeBachelor Thesisro_RO


Fișiere la acest articol

Thumbnail

Acest articol apare în următoarele colecții(s)

Arată înregistrarea sumară a articolului