Arată înregistrarea sumară a articolului

dc.contributor.authorMihalache, Constantin Lazăr
dc.date.accessioned2023-08-09T16:22:09Z
dc.date.available2023-08-09T16:22:09Z
dc.date.issued2022-07-12
dc.identifier.urihttp://arthra.ugal.ro/handle/123456789/9396
dc.descriptionLUCRARE DE DISERTAȚIE Coordonator științific, Conf. dr. ing. Răzvan ȘOLEAro_RO
dc.description.abstractAceastă lucrare prezintă modelarea, simularea și reglarea prin diferite metode a unor procese cu suspensie/levitație magnetică. Scopul acestei lucrări este de analiza aspectele teoretice care țin de proiectarea trenurilor cu levitație magnetică, dar și de a evidenția avantajele și dezavantajele funcționării acestora. Pentru realizarea scopului definit lucrarea este structurată în 4 capitole. Capitolul 1 cuprinde câteva generalități despre suspensie/levitație magnetică. Capitolul 2 prezintă modelul matematic și diferite metode de reglare a suspensiei electromagnetice. Capitolul 3 evidențiază modelul matematic al sistemului de suspensie magnetică a unei bile și proiectarea unui controller cu reacție după stare utilizând metoda alocării poli-zerouri. Capitolul 4 prezintă modelul matematic al unui tren cu levitație magnetică, proiectarea unui controller cu reacție de la stare și optimizarea cu regulator LQR. Trenurile Maglev, utilizând câmpuri magnetice puternice sunt deosebite deoarece nu există contact cu șina și forțele de frecare sunt reduse, consecința fiind că pot atinge vide de până la 600 km/h.ro_RO
dc.language.isoro_ROro_RO
dc.titleMODELAREA, SIMULAREA ȘI REGLAREA CONVENȚIONALĂ ȘI FUZZY A UNOR PROCESE CU SUSPENSIE/LEVITAȚIE MAGNETICĂro_RO
dc.typeDissertation Thesisro_RO


Fișiere la acest articol

Thumbnail

Acest articol apare în următoarele colecții(s)

Arată înregistrarea sumară a articolului