Arată înregistrarea sumară a articolului
Adaptarea sistemelor de frânare la noile tendințe în construirea autovehiculelor
dc.contributor.author | Marin, Robert Alexandru | |
dc.date.accessioned | 2024-06-10T08:38:01Z | |
dc.date.available | 2024-06-10T08:38:01Z | |
dc.date.issued | 2021-07 | |
dc.identifier.uri | http://arthra.ugal.ro/handle/123456789/9741 | |
dc.description | Lucrare de diplomă. Coordonator: Conf. dr. ing. Ciortan Sorin | ro_RO |
dc.description.abstract | Lucrarea prezintă evoluția sistemelor de frânare începănd cu primele variante constructive și ajungând până la ultimele realizări: sisteme de frânare regenerative. În capitolul 1 se prezintă: 1. Principiile de calcul dinamic pentru un autoturism, rezultatele obținute fiind necesare pentru urmatoarele etape de proiectare. 2. Metodologia de calcul pentru motorul cu ardere internă fiind prezentate principalele etape de calcul cu rezultatele aferente. 3. Metoda de proiectare a transmisiei sistem mecanic ce face legătura între motor și roțile autovehiculului. În capitolele 2 și 3 se prezintă istoricul și variantele adoptate pentru sistemele de frânare și se incheie cu prezentarea ultimelor realizări: sisteme de frânare regenerative. | ro_RO |
dc.language.iso | ro_RO | ro_RO |
dc.publisher | Universitatea „Dunărea de Jos” din Galaţi | ro_RO |
dc.subject | Autovehicule Rutiere | ro_RO |
dc.title | Adaptarea sistemelor de frânare la noile tendințe în construirea autovehiculelor | ro_RO |
dc.type | Bachelor Thesis | ro_RO |