Arată înregistrarea sumară a articolului

dc.contributor.authorMarin, Robert Alexandru
dc.date.accessioned2024-06-10T08:38:01Z
dc.date.available2024-06-10T08:38:01Z
dc.date.issued2021-07
dc.identifier.urihttp://arthra.ugal.ro/handle/123456789/9741
dc.descriptionLucrare de diplomă. Coordonator: Conf. dr. ing. Ciortan Sorinro_RO
dc.description.abstractLucrarea prezintă evoluția sistemelor de frânare începănd cu primele variante constructive și ajungând până la ultimele realizări: sisteme de frânare regenerative. În capitolul 1 se prezintă: 1. Principiile de calcul dinamic pentru un autoturism, rezultatele obținute fiind necesare pentru urmatoarele etape de proiectare. 2. Metodologia de calcul pentru motorul cu ardere internă fiind prezentate principalele etape de calcul cu rezultatele aferente. 3. Metoda de proiectare a transmisiei sistem mecanic ce face legătura între motor și roțile autovehiculului. În capitolele 2 și 3 se prezintă istoricul și variantele adoptate pentru sistemele de frânare și se incheie cu prezentarea ultimelor realizări: sisteme de frânare regenerative.ro_RO
dc.language.isoro_ROro_RO
dc.publisherUniversitatea „Dunărea de Jos” din Galaţiro_RO
dc.subjectAutovehicule Rutierero_RO
dc.titleAdaptarea sistemelor de frânare la noile tendințe în construirea autovehiculelorro_RO
dc.typeBachelor Thesisro_RO


Fișiere la acest articol

Thumbnail

Acest articol apare în următoarele colecții(s)

Arată înregistrarea sumară a articolului