Arată înregistrarea sumară a articolului

dc.contributor.authorVoncilă, Elena
dc.date.accessioned2014-04-30T08:02:21Z
dc.date.available2014-04-30T08:02:21Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://10.11.10.50/xmlui/handle/123456789/2676
dc.descriptionRezumat Teza de doctorat - Conducător ştiinţific prof. dr. ing. Grigore Fetecăuen_US
dc.description.abstractComunitatea internationala sustine dezvoltarea surselor alternative de energie si a industriei vehiculelor hibride si electrice, in vederea ameliorarii efectelor negative ale transportului conventional. Pentru ca vehiculele verzi sa reprezinte o solutie de succes, este necesar ca sistemul lor de stocare a energiei electrice sa fie fiabil, durabil si eficient. Tehnologia care reuseste sa raspunda acestor cerinte este cea a bateriilor Li-Ion. Un aspect foarte important in buna functionare a bateriilor auto Li-Ion, il reprezinta monitorizarea starii de incarcare a bateriei. O utilizare necorespunzatoare reduce durata de viața dar poate cauza si probleme de siguranta. Un model bun al bateriei se bazeaza pe o metoda precisa de identificare a parametrilor. Scopul acestuia este de a furniza informatii corecte cu privire la comportamentul bateriei, pentru a obtine un sistem performant de management al energiei.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherUniversitatea "Dunărea de Jos" din Galaţien_US
dc.subjectvehicule ecologiceen_US
dc.subjectbaterii electrochimiceen_US
dc.subjectsupercondensatorien_US
dc.subjectpile de combustieen_US
dc.titleStudii si contribuții privind integrarea sistemelor de stocare a energiei electrice utilizate pe vehicule autonomeen_US
dc.typeThesisen_US


Fișiere la acest articol

Thumbnail

Acest articol apare în următoarele colecții(s)

  • Rezumate teze de doctorat [794]
    Conține rezumatele tezelor de doctorat susținute în cadrul Universității „Dunărea de Jos” din Galați

Arată înregistrarea sumară a articolului