Arată înregistrarea sumară a articolului

dc.contributor.authorBuţurcă, Raluca-Cristina
dc.date.accessioned2014-05-30T10:52:46Z
dc.date.available2014-05-30T10:52:46Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://10.11.10.50/xmlui/handle/123456789/2904
dc.descriptionRezumat teză de doctorat - conducător ştiinţific prof. dr. ing. Scarpete Danen_US
dc.description.abstractSchimbările climatice reprezintă una din cele mai mari provocări pe care umanitatea le va întâmpina în următorii ani [1]. Riscurile colosale la care este expusă întreaga planetă şi generaţiile viitoare impun luarea de măsuri cât mai urgent. Politica energetică şi de mediu a Uniunii Europene În ultimii ani, Uniunea Europeană şi-a luat angajamentul de a combate schimbările climatice, atât intern cât şi internaţional, acest scop fiind foarte important pentru EU-27 aşa cum reflectă politicile Europene cu privire la schimbările climatice [1]. Unul dintre cele cinci obiective pe care Uniunea Europeană şi le-a propus în acest scop este crearea unor modalităţi de transport mai curat. Europa 2020: Strategia pentru o economie inteligentă, durabilă şi incluzivă [2] are cinci obiective majore, privind ocuparea forţei de muncă, inovarea, educaţia, incluziunea socială şi mediul/energia - care urmează să fie îndeplinite până în anul 2020. Pentru o creştere durabilă a Europei, UE şi-a propus următoarele obiective specifice: ̶ Reducerea cu 20%, până în anul 2020, a emisiilor de gaze cu efect de seră faţă de nivelul din 1990 - UE este dispusă să reducă emisiile chiar şi cu 30%, cu condiţia ca şi alte ţări dezvoltate să îşi asume angajamente similare şi ca ţările în curs de dezvoltare să contribuie, în măsura posibilităţilor, în cadrul unui acord global; ̶ Creşterea ponderii surselor de energie regenerabile până la 20%; ̶ Creşterea cu până la 20% a eficienţei energetice.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherUniversitatea "Dunărea de Jos" Galaţien_US
dc.subjectevaluarea performanţeien_US
dc.subjectbiocombustibilien_US
dc.subjectmotoare dieselen_US
dc.titleContribuţii privind evaluarea performanţei de mediu a unor biocombustibili pentru motoarele dieselen_US
dc.typeThesisen_US


Fișiere la acest articol

Thumbnail

Acest articol apare în următoarele colecții(s)

  • Rezumate teze de doctorat [798]
    Conține rezumatele tezelor de doctorat susținute în cadrul Universității „Dunărea de Jos” din Galați

Arată înregistrarea sumară a articolului