Arată înregistrarea sumară a articolului

dc.contributor.authorIancu, Paulina
dc.date.accessioned2014-07-28T12:39:25Z
dc.date.available2014-07-28T12:39:25Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://10.11.10.50/xmlui/handle/123456789/3206
dc.descriptionRezumat teză de doctorat - conducător ştiinţific prof. univ. dr. ing. Mircea Modigaen_US
dc.description.abstractÎn ultimii ani, a crescut interesul pentru navele SWATH datorită superiorităţii acestora asupra navelor convenţionale, din punct de vedere al seakeepingului. Având în vedere comportarea foarte bună pe mare agitată, raportul dintre aria structurii de legătură şi deplasament şi adaptabilităţii la o gamă largă de cerinţe de operare, fac ca acest concept de navă să fie o alternativă viabilă pentru monocorpurile convenţionale.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherUniversitatea "Dunărea de Jos" Galaţien_US
dc.subjectstructurien_US
dc.subjectcorpuri lateraleen_US
dc.subjectnave de tip SWATHen_US
dc.titleContribuţii privind comportarea structurii de legătură dintre corpurile laterale ale navelor de tip SWATHen_US
dc.typeThesisen_US


Fișiere la acest articol

Thumbnail

Acest articol apare în următoarele colecții(s)

  • Rezumate teze de doctorat [794]
    Conține rezumatele tezelor de doctorat susținute în cadrul Universității „Dunărea de Jos” din Galați

Arată înregistrarea sumară a articolului