Arată înregistrarea sumară a articolului

dc.contributor.authorMatei, Damian
dc.date.accessioned2016-01-27T13:41:19Z
dc.date.available2016-01-27T13:41:19Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://10.11.10.50/xmlui/handle/123456789/3936
dc.descriptionRezumat Teză doctorat - Conducator ştiinţific Prof. univ. dr. Nicolae Ioanaen_US
dc.description.abstractStudiul pe care ni-l propunem, intitulat Zvon, ştire, presă în literatura română. De la Caragiale la Preda, este, în fapt, unrezultat al aşa-numitei "seductii sociale" pe care factorul mass-media o declanşează. Dacă printre funcţiile pe care teoreticienii fenomenului le-au detectat nu se află şi funţia de seducţie, motivul stă în asimilarea acesteia cu funcţia de divertisment ori de interpretare. Cert este că mass-media nu oferă doar o imagine socială cu pretenţii de actualitate şi acurateţe, ci o interpretează constant, oferind-o apoi societaţii reale, populate, de asta dată, doar de specia potenţialilor consumatori.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherUniversitatea "Dunarea de Jos" din Galaţien_US
dc.subjectştirien_US
dc.subjectliteratura românăen_US
dc.subjectCaragialeen_US
dc.subjectPredaen_US
dc.subjectpublicitateen_US
dc.subjectmass-mediaen_US
dc.titleZvon, ştire presă în literatura română. De la Caragiale la Predaen_US
dc.typeThesisen_US


Fișiere la acest articol

Thumbnail

Acest articol apare în următoarele colecții(s)

  • Rezumate teze de doctorat [791]
    Conține rezumatele tezelor de doctorat susținute în cadrul Universității „Dunărea de Jos” din Galați

Arată înregistrarea sumară a articolului