Afficher la notice abrégée

dc.contributor.authorCăpățână, Alexandru
dc.date.accessioned2016-09-19T11:01:36Z
dc.date.available2016-09-19T11:01:36Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://10.11.10.50/xmlui/handle/123456789/4186
dc.descriptionRezumat Teză de doctorat - Conducător științific Prof. univ. dr. ec. Adriana Olaruen_US
dc.description.abstractRapiditatea și adaptabilitatea la schimbare sunt cuvintele-cheie ale afacerilor mileniului III. Informațiile, transmise în timp real, permit firmelor să anticipeze nevoile clienților lor si evoluțiile pieței mondiale, pentru a face față concurenței tot mai puternice. Organizațiile descoperă acum faptul că Peter Drucker a fost un vizionar afirmând că în centrul strategiei oricărei firme se află clientul.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherUniversitatea "Dunărea de Jos" din Galațien_US
dc.subjectmanagementul relațiiloren_US
dc.subjectcliențiien_US
dc.subjectcomunicațiien_US
dc.subjectnoile tehnologiien_US
dc.titleImpactul noilor tehnologii ale informației și comunicațiilor asupra managementului relațiilor cu clienții în cadrul organizațiilor din Româniaen_US
dc.typeThesisen_US


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

  • Rezumate teze de doctorat [798]
    Conține rezumatele tezelor de doctorat susținute în cadrul Universității „Dunărea de Jos” din Galați

Afficher la notice abrégée