Arată înregistrarea sumară a articolului

dc.contributor.authorPresură, Adrian
dc.date.accessioned2017-09-12T07:14:43Z
dc.date.available2017-09-12T07:14:43Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://10.11.10.50/xmlui/handle/123456789/4313
dc.descriptionRezumat Teza de doctorat - Conducător științific: Prof. univ. dr. ing. Ionel Chiricăro_RO
dc.language.isootherro_RO
dc.publisherUniversitatea "Dunărea de Jos" din Galațiro_RO
dc.subjectdublu învelișro_RO
dc.subjectpetrolierero_RO
dc.subjectnave cu propulsie nuclearăro_RO
dc.subjectsubmarinero_RO
dc.subjectnave tenhicero_RO
dc.subjectstructură sandwichro_RO
dc.subjectcoliziune de bordajro_RO
dc.subjectepruveta platăro_RO
dc.subjectfezabilitatero_RO
dc.titleStări de solicitare ce apar în structurile neconvenționale ale navelor cu dublu învelișro_RO
dc.title.alternativeStress States that Apear in Ship Unconventional Double Hull Structuresro_RO
dc.typeThesisro_RO


Fișiere la acest articol

Thumbnail
Thumbnail

Acest articol apare în următoarele colecții(s)

  • Rezumate teze de doctorat [794]
    Conține rezumatele tezelor de doctorat susținute în cadrul Universității „Dunărea de Jos” din Galați

Arată înregistrarea sumară a articolului