Arată înregistrarea sumară a articolului

dc.contributor.authorAmorăriței, Mihaela
dc.date.accessioned2017-09-14T07:02:55Z
dc.date.available2017-09-14T07:02:55Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.urihttps://arthra.ugal.ro/handle/20.500.14043/22114
dc.descriptionRezumat Teză de doctorat - Conducător științific: Prof. dr. ing. Valeriu Ceangăro_RO
dc.description.abstractDezvoltarea construcțiilor navale este strâns legată de evoluția și perfecționarea sistemelor de propulsie. sursa de energie și propulsorul au fost elemente nelipsite ale mijloacelor de navigație de orice tip și din toate timpurile. După modelul în care au evoluat în timp mijloacele de propulsie ale navelor, istoria construcțiilor navale și a navigatiei se împarte în trei epoci: epoca ramelor, epoca velelor si epoca modernă a propulsiei mecanice, elicei navale, ca propulsor, revenindu-i rolul important de a impune definitiv navigația cu propulsie mecanică.ro_RO
dc.language.isootherro_RO
dc.publisherUniversitatea "Dunărea de Jos" din Galațiro_RO
dc.subjecthidrodinamicaro_RO
dc.subjectregim nestaționarro_RO
dc.subjectpropulsoarero_RO
dc.subjectax înclinatro_RO
dc.subjectelice navalero_RO
dc.titleContribuții privind hidrodinamica elicei în regim nestaționar cu aplicații la propulsoarele azimutale și elice cu ax înclinatro_RO
dc.typeThesisro_RO


Fișiere la acest articol

Thumbnail

Acest articol apare în următoarele colecții(s)

  • Rezumate teze de doctorat [794]
    Conține rezumatele tezelor de doctorat susținute în cadrul Universității „Dunărea de Jos” din Galați

Arată înregistrarea sumară a articolului