Arată înregistrarea sumară a articolului

dc.contributor.authorRubanenco, Ionică
dc.date.accessioned2015-01-26T11:04:58Z
dc.date.available2015-01-26T11:04:58Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://10.11.10.50/xmlui/handle/123456789/3263
dc.descriptionTeză de doctorat - Conducător ştiinţific Prof. univ. dr. ing. Leonard Domnişoruen_US
dc.description.abstractÎn prezent, proiectarea structurilor navale include etape de optimizare structurală, ce consideră în mod standard doar solicitările statistice, echivalente cvasi-statice din valuri, conform normelor societăţilor de clasificare internaţionale navale (IACS 2005-2012, GL 2011, BV 2011, ABS 2012). Din analiza avariilor structurale înregistrate de către societăţile de clasificare internaţionale la navele aflate în exploatare, un procent semnificativ se datorează în continuare utilizării unor modele simplificate pentru evaluarea solicitărilor din valuri echivalente cvasi-statice în proiectarea curentă, ce nu ţin cont de solicitările locale extreme din şoc hidrodinamic (slamming) şi globale din vibraţii induse de valuri (wipping, springing), specifice navelor cu corp elastic şi rapide. Pentru a creşte gradul de încredere în siguranţa în exploatare prognozată a structurilor navale optimizate prin proceduri standard, se impune studierea comportării acestora în cazuri reale de navigaţie în valuri neregulate extreme (ISSC, 2012), ce se constituie în obiectivul principal al acestei teze.en_US
dc.publisherUniversitatea "Dunărea de Jos" din Galaţien_US
dc.subjectstructuri navaleen_US
dc.subjectcontainereen_US
dc.subjectmetode de analizăen_US
dc.subjectportcontaineren_US
dc.titleContribuţii privind comportarea structurilor navale optimizate în condiţii de val extremen_US
dc.typeThesisen_US


Fișiere la acest articol

Thumbnail

Acest articol apare în următoarele colecții(s)

  • Teze de doctorat [140]
    Conține tezele de doctorat susținute în cadrul Universității „Dunărea de Jos” din Galați

Arată înregistrarea sumară a articolului