Arată înregistrarea sumară a articolului

dc.contributor.advisor
dc.contributor.authorIoniţă, Ion
dc.date.accessioned2015-03-04T12:41:13Z
dc.date.available2015-03-04T12:41:13Z
dc.date.issued1977
dc.identifier.urihttps://arthra.ugal.ro/handle/20.500.14043/22225
dc.descriptionTeză de doctorat - Conducător ştiinţific prof. ing. Constantin Năstaseen_US
dc.description.abstractLa deplasarea unei nave în apă şi aer, întregul ei corp este supus unor reacţiuni hidro- şi aero-dinamice. Aceste reacţiuni, care sunt forţe de suprafaţă, se compun din forţe de presiune, normale la suprafaţa corpului şi forţe tangenţiale care acţionează în pIanul tangent suprafetei corpului în punctul considerat.en_US
dc.publisherUniversitatea "Dunărea de Jos" din Galaţien_US
dc.subjectnaveen_US
dc.subjectrezistenţăen_US
dc.subjectsistem integraten_US
dc.subjectpropulsie aeroreactivăen_US
dc.titleStudiu teoretic şi experimental asupra deplasării navelor cu pernă de aeren_US
dc.typeThesisen_US


Fișiere la acest articol

Thumbnail
Thumbnail

Acest articol apare în următoarele colecții(s)

  • Rezumate teze de doctorat [798]
    Conține rezumatele tezelor de doctorat susținute în cadrul Universității „Dunărea de Jos” din Galați

Arată înregistrarea sumară a articolului