Arată înregistrarea sumară a articolului

dc.contributor.authorBejan, Sergiu
dc.date.accessioned2015-10-13T11:09:56Z
dc.date.available2015-10-13T11:09:56Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://10.11.10.50/xmlui/handle/123456789/3485
dc.descriptionTeză de doctorat - Conducător ştiinţific prof. dr. ing. dr. h.c. Polidor - Paul Bratuen_US
dc.description.abstractScopul acestei teze de doctorat constă în evaluarea instrumentală și informatică a legităților structurale și funcționale care guvernează interacțiunea dintre echipamentul vibrator și materialul compactat în scopul elaborării unui set de modele aplicative care să asigure interfața utilaj – proces tehnologic prin monitorizarea și controlul parametrilor funcționali și menținerea acestora în zona de optim. Ținând cont de necesitatea și de oportunitatea acestei teze de doctorat, următoarele obiective principale au fost urmărite pe tot parcursul cercetărilor și anume: - evaluarea multicriterială a nivelului actual ale cercetărilor în domeniu pe baza analizei critice a realizărilor relevante atât pe plan național, cât și la nivel internațional; - stabilirea setului de elemente reologice care să constituie baza teoretică pentru dezvoltarea și fundamentarea modelelor finale, cu rol aplicativ, ținând cont de caracteristicile elastice și disipative ale mediilor analizate și de comportamentul dinamic al ansamblului structural și funcțional considerat; - analiza comparativă a comportării atât în regim static, cât în special în regim dinamic a modelelor reologice în scopul identificării și evidențierii elementelor de specificitate privind capacitatea acestora de a simula intimitatea (profunzimea) fenomenologică a interacțiunii organ de lucru – material procesat; - asamblarea la nivel teoretic a setului de modele de interfață, prin compunerea structurală și corelarea funcțională a elementelor inerțiale, conservative și disipative cu urmărirea, în scopul optimizării, a următorilor parametri esențiali: complexitatea structurală versus fidelitatea simulării, nivelul de detaliere versus disponibilitatea de rezolvare (calculabilitate numerică); - elaborarea unui set de teste instrumentale „in situ” completate cu o serie de încercări experimentale de laborator care, pe baza unui plan sistemic de analiză multi-corelativă, să asigure baza de date pentru procesul de armonizare comportamentală și acordare parametrică a modelelor matematice/numerice cu realitatea identificabilă și măsurabilă; - stabilirea configurației finale, acordarea caracteristicilor de lucru și validarea setului de modele de interfață cu evaluarea nivelului de performanță obținut.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherUniversitatea "Dunărea de Jos" din Galaţien_US
dc.subjectproces de compactareen_US
dc.subjectstructuri rutiereen_US
dc.subjectoperational parametersen_US
dc.subjectvibrating equipmenten_US
dc.titleAnaliza performanţei procesului de compactare dinamică prin vibraţii pentru structuri rutiereen_US
dc.typeThesisen_US


Fișiere la acest articol

Thumbnail

Acest articol apare în următoarele colecții(s)

  • Teze de doctorat [140]
    Conține tezele de doctorat susținute în cadrul Universității „Dunărea de Jos” din Galați

Arată înregistrarea sumară a articolului