Arată înregistrarea sumară a articolului

dc.contributor.authorAlexandrache, Carmen
dc.date.accessioned2018-12-12T11:03:39Z
dc.date.available2018-12-12T11:03:39Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttps://www.gup.ugal.ro/guppress/index.php/test/catalog/book/254
dc.identifier.urihttp://10.11.10.50/xmlui/handle/123456789/5838
dc.description.abstractPrezenta lucrare constituie o abordare a practicii pedagogice din perspectiva învățării permanente, principiu care se referă, printre altele, la capacitatea educabilului de a-și extinde și adânci cunoașterea cu efort propriu. Este vorba de o cunoaștere (auto)controlată și (auto)dirijată, condiționată în acest fel de reflectarea consecventă și obiectivă asupra propriei persoane, a rezultatelor obținute și asupra modului în care a obținut aceste rezultate. Numită și practică reflexivă, deci subsumată metacogniției, activitatea desfășurată de studenți în școală presupune exersarea, dezvoltarea și testarea capacităților și deprinderilor specifice profesiunii didactice în context educativ real, precum și reflectarea constructivă asupra acestora, fapt care o transformă într-un spațiu al desăvârșirii competențelor profesionale.ro_RO
dc.language.isootherro_RO
dc.publisherUniversitatea "Dunărea de Jos" din Galațiro_RO
dc.subjectpractică pedagogicăro_RO
dc.subjectinstrumente didacticero_RO
dc.subjectînvățământul licealro_RO
dc.subjectînvățământul postlicealro_RO
dc.subjectînvățământul universitarro_RO
dc.titlePractică pedagogică în învățământul liceal, postliceal și universitar: repere metodologice și instrumente didacticero_RO
dc.typeBookro_RO


Fișiere la acest articol

Thumbnail

Acest articol apare în următoarele colecții(s)

Arată înregistrarea sumară a articolului