Arată înregistrarea sumară a articolului

dc.contributor.authorDașchievici, Luiza
dc.contributor.authorGhelase, Daniela
dc.date.accessioned2017-10-13T07:38:20Z
dc.date.available2017-10-13T07:38:20Z
dc.date.issued2013-05-01
dc.identifier.urihttp://10.11.10.50/xmlui/handle/123456789/4461
dc.description.abstractIn the paper we aim to offer a strategic vision of knowledge management (KM) that takes into account the synergy between technological and behavioral issues so necessary for survival in the current economic context. In this view, all business processes involve creation, dissemination, renewal and application of knowledge for the maintenance and survival of the enterprise.ro_RO
dc.language.isoenro_RO
dc.publisherUniversitatea "Dunărea de Jos" din Galațiro_RO
dc.subjectmanagementul cunoștințelorro_RO
dc.subjecteconomie bazată pe cunoașterero_RO
dc.subjectprocese de prelucrarero_RO
dc.titleApplication of Knowledge for the Maintenance of The Enterprisero_RO
dc.typeArticlero_RO


Fișiere la acest articol

Thumbnail

Acest articol apare în următoarele colecții(s)

Arată înregistrarea sumară a articolului