• română
    • English
    • français
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • română 
    • română
    • English
    • français
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • Logare
Căutare 2003- 2017 (economie; informatică aplicată) după Subiect 
  •   Pagina principală
  • Scientific papers - Annals of "Dunarea de Jos" University of Galati - Analele științifice ale Universității "Dunărea de Jos" din Galați
  • Fascicula I
  • 2003- 2017 (economie; informatică aplicată)
  • Căutare 2003- 2017 (economie; informatică aplicată) după Subiect
  •   Pagina principală
  • Scientific papers - Annals of "Dunarea de Jos" University of Galati - Analele științifice ale Universității "Dunărea de Jos" din Galați
  • Fascicula I
  • 2003- 2017 (economie; informatică aplicată)
  • Căutare 2003- 2017 (economie; informatică aplicată) după Subiect
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Căutare 2003- 2017 (economie; informatică aplicată) după Subiect "tehnologii semantice"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Sortează după:

Ordonează:

Rezultate:

Afișează articolele 1-2 of 2

  • titlu
  • data publicării
  • data înregistrării
  • ascendent
  • descendent
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Miniatură

      Automation of the Work intensively based on Knowledge, a Challenge for the New Technologies 

      Mazilescu, Vasile (Editura Europlus Galaţi, 2011-07)
      Knowledge Management or knowledge‐based management (noted and used throughout this paper as KM) is defined as a collaborative practice, by which organizations deliberately and intelligibly create, organize, distribute ...
    • Miniatură

      An Intelligent Knowledge Management System from a Semantic Perspective 

      Mazilescu, Vasile (Universitas Galatiensis, 2008-01)
      Knowledge Management Systems (KMS) are important tools by which organizations can better use information and, more importantly, manage knowledge. Unlike other strategies, knowledge management (KM) is difficult to define ...

      DSpace 6.0 | Copyright © Arthra Institutional Repository
      Contactați-ne | Trimite feedback
      Theme by 
      Atmire NV
       

       

      Răsfoiește

      În tot DSpaceComunități; ColecțiiDupă data publicăriiAutoriTitluriSubiecteAceastă comunitateDupă data publicăriiAutoriTitluriSubiecte

      Contul meu

      Conectare

      DSpace 6.0 | Copyright © Arthra Institutional Repository
      Contactați-ne | Trimite feedback
      Theme by 
      Atmire NV