Arată înregistrarea sumară a articolului

dc.contributor.authorMd Nor, Khalil
dc.contributor.authorMoga, Liliana Mihaela
dc.contributor.authorYoruk, Durmus
dc.date.accessioned2012-06-07T08:47:24Z
dc.date.available2012-06-07T08:47:24Z
dc.date.issued2010-01
dc.identifier.issn1584 - 0409
dc.identifier.urihttp://10.11.10.50/xmlui/handle/123456789/824
dc.descriptionArticolul face parte din Analele Universitatii "Dunarea de Jos" Galati: Fascicola de economie si informatica aplicata nr1, anul 2010en_US
dc.description.abstractThis paper intends to formulate the hypotheses for the factors that influence individuals to adopt Information Technology as a mean to conduct the traditional services. The hypotheses are developed based on previous works utilizing the theories on technology acceptance and on related findings from empirical studies on information technologies, e-commerce and e-banking.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherEditura Europlus Galaţien_US
dc.titleConsumer Attitudes Regarding Information Technology Usageen_US
dc.title.alternativeAtitudinea consumatorilor cu privire la informarea utilizarii tehnologieien_US
dc.typeArticleen_US


Fișiere la acest articol

Thumbnail

Acest articol apare în următoarele colecții(s)

Arată înregistrarea sumară a articolului