Arată înregistrarea sumară a articolului

dc.contributor.authorDrăgoi, Eugen Dan
dc.date.accessioned2018-12-11T11:57:01Z
dc.date.available2018-12-11T11:57:01Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.issn2601-2979
dc.identifier.urihttp://10.11.10.50/xmlui/handle/123456789/5797
dc.descriptionThe Annals of "Dunarea de Jos" of Galati: Fascicle XXV: ARTResearch, Year 1/2017, ISSN 2601-2979ro_RO
dc.description.abstractArticolul prezintă specificitatea abordării rolului Micaela din opera „Carmen“ de Georges Bizet. Având ca punct de plecare lucrarea „Puterea actorului“ de Ivana Chubbuck, vom încerca o abordare succintă a elementelor care trebuie avute în vedere atunci când o solistă de operă abordează acest rol.ro_RO
dc.language.isoenro_RO
dc.publisherUniversitatea "Dunărea de Jos" din Galațiro_RO
dc.subjectoperăro_RO
dc.subjectteatruro_RO
dc.subjectlucrări celebrero_RO
dc.subjectactoriro_RO
dc.titleRolul de operă: de la sens la senzorialro_RO
dc.typeArticlero_RO


Fișiere la acest articol

Thumbnail

Acest articol apare în următoarele colecții(s)

Arată înregistrarea sumară a articolului