Arată înregistrarea sumară a articolului
Sisteme integrate cu motoare cu reluctanță variabilă utilizate pentru antrenarea vehiculelor autonome hibride
dc.contributor.author | POSTOLACHE, DANIEL – MARIUS | |
dc.date.accessioned | 2020-08-03T09:07:36Z | |
dc.date.available | 2020-08-03T09:07:36Z | |
dc.date.issued | 2020-07-10 | |
dc.identifier.uri | http://arthra.ugal.ro/handle/123456789/6861 | |
dc.description | Lucrare de disertație Coordonator științific: Conf. dr. ing. Ion VONCILĂ | ro_RO |
dc.description.abstract | Din cauza îngrijorărilor crescânde a utilizării energiei și a protecției mediului înconjurător, dezvoltarea vehiculelor hibride a devenit un domeniu de noutate. Motoarele electrice pentru vehiculele hibride sunt recunoscute pentru eficiența lor ridicată, cuplu mare, controlabilitate ridicată, viteză de operare largă și o mentenanță ușoară. În această lucrare se face o trecere în revistă a ultimelor noutăți în materie de motoare electrice cu reluctanță variabilă, privite, însă, prin prisma sistemului integrat de propulsie în care sunt înglobate. În cadrul lucrării de disertație sunt abordate cunoștințe în materie de sisteme de propulsie ale autovehiculelor hibride, motoare electrice pentru tracțiunea acestora, electronică de putere și control. Obiectivul acestei lucrări este să prezinte o simulare a unui sistem hibrid în arhitectură serie-paralel antrenat de un motor cu reluctanță variabilă, dar și descoperirile recente în propulsia hibridă. Pe parcursul lucrării este întâlnită și o scurtă istorie a acestora, inovații structurale și de control, pentru a oferi o cât mai bună înțelegere a tipurilor de motoare electrice ce animă astfel de vehicule. Chiar dacă scopul principal al lucrării este bazat pe studiul motoarelor electrice de propulsie ale vehiculelor hibride, sunt abordate și discutate, până la o anumită profunzime, și alte componente cheie ale sistemului propus. Lucrarea conține 5 capitole organizate arborescent. Capitolul 1 și 2 descriu poluarea și sursele regenerabile de energie, obiective și tipuri de vehicule hibride. Capitolul 2 explică hibridizarea, criteriile obiectivelor hibride, componentele principale și arhitecturile vehiculelor hibride. În capitolul 3 se intră mai în detaliu și se face referire la senzori, convertoare, diferite tipuri de sisteme de stocare a energiei și motoarele electrice de propulsie. Capitolul 4 concentrează toate informațiile discutate în capitolele anterioare și conține o simulare într-un mediu de programare precum și modul de comportare a arhitecturii serie-paralel (mixt). Capitolul 5 rezumă această lucrare și conține detalii asupra studiului simulării precum și a unor concluzii. Lucrarea se încheie cu un capitol distinct de Concluzii în care se discută de atingerea obiectivelor propuse și deschiderile pentru cercetările viitoare | ro_RO |
dc.language.iso | ro_RO | ro_RO |
dc.publisher | Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați | ro_RO |
dc.subject | Inginerie Electrică | ro_RO |
dc.subject | UTILIZAREA EFICIENTĂ A ENERGIEI ŞI SURSE REGENERABILE | ro_RO |
dc.title | Sisteme integrate cu motoare cu reluctanță variabilă utilizate pentru antrenarea vehiculelor autonome hibride | ro_RO |
dc.type | Dissertation Thesis | ro_RO |