Arată înregistrarea sumară a articolului

dc.contributor.authorDOBROVEANU, SILVIU TEODOR
dc.date.accessioned2020-08-03T09:39:31Z
dc.date.available2020-08-03T09:39:31Z
dc.date.issued2020-07-28
dc.identifier.urihttp://arthra.ugal.ro/handle/123456789/6872
dc.descriptionLucrare de Licență Coordonator Științific: Conf.dr.ing. Voncilă Ionro_RO
dc.description.abstractÎn realizarea acestei lucrări s-a urmărit studiul amănunțit al benzilor transportoare plecând de la generalități, concepte și soluții constructive ce se pot realiza. S-a continuat, apoi, cu o serie de particularități constructive și funcționale ale motoarelor de curent continuu unde s-a făcut o clasificare a tipurilor de motoare și ale caracteristicilor funcționale ale acestora. Având aceste categorii de informații, în capitolul trei s-au unit, pentru constituirea sistemului de acționare electrică a unei benzi transportoare. Iar, în programul de simulare PSIM, s-a urmărit modul de funcționare în regim dinamic și staționar al motorului de curent continuu cu magneți permanenți. Pe lângă avantajul unui control ușor, folosind doar două fire, reglajul turației se face în tensiune. Un dezavantaj îl reprezintă uzura accelerată a periilor, uzură care se accentuează cu cât viteza este mai mare; pe de altă parte acestea se pot înlocui prelungind durata de viață a motorului. Acesta poate fi înlocuit cu un motor fără perii unde mentenanța nu va mai fi frecventă dar va fi strict necesar utilizarea unui controler.ro_RO
dc.language.isoro_ROro_RO
dc.publisherUniversitatea „Dunărea de Jos” din Galațiro_RO
dc.subjectInginerie Electricăro_RO
dc.subjectELECTROMECANICĂro_RO
dc.titleSISTEM DE ACȚIONARE ELECTRICĂ - CU MOTOR DE C.C - A BENZILOR TRANSPORTOAREro_RO
dc.typeBachelor Thesisro_RO


Fișiere la acest articol

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Acest articol apare în următoarele colecții(s)

Arată înregistrarea sumară a articolului