Arată înregistrarea sumară a articolului

dc.contributor.authorBurloiu, Dorin
dc.date.accessioned2020-08-05T10:46:16Z
dc.date.available2020-08-05T10:46:16Z
dc.date.issued2020-07
dc.identifier.urihttp://arthra.ugal.ro/handle/123456789/6949
dc.descriptionLucrare de diplomă. Coordonator: Conf. dr. ing. Uzuneanu Krisztinaro_RO
dc.description.abstractÎn acest proiect de diplomă este prezentată proiectarea unui automobil ales de tip autoturism de dimensiuni si capacitate cilindrică medii, destinat transportului a maxim cinci persoane. În primul capitol este prezentat studiul dinamic al autoturismului ales, pornind de la parametrii constructivi si de masă adoptaţi in urma unui studiu comparativ intre modele similare de autovehicule prezente pe piată. Pe baza principalelor dimensiuni geometrice si de masă, a vitezei maxime constructive s-a putut calcula rezistenţa la rulare, la urcarea pantei, la demarare si rezisţenta aerului. De asemenea, s-au stabilit urmatoarele: calculul de tracţiune, caracteristica de tracţiune si de putere a automobilului, performanţele de demarare si de frânare ale autovehicolului. Capitolul doi prezintă calculul si construcţia motorului cu ardere internă. In decursul acestui capitol, am realizat calculul termic al motorului, determinarea dimensiunilor principale ale mecanismului motor, calculul si reprezentarea diagramei indicate, studiul cinematic si dinamic al mecanismului motor. Capitolul trei cuprinde construcţia si calculul ambreiajului. Prin alegerea tipului constructiv, am parcurs stabilirea parametrilor principali de calcul si dimensionarea elementelor din componenţa ambreiajului. În capitolul patru este prezentat calculul si construtia cutiei de viteze cu care este echipat automobilul ales. În acest capitol am stabilit tipul constructiv al C.V, dimensionarea angrenajelor cu roti dinţate, calculul forţelor din angrenajele cu roţi dinţate. Capitolul cinci cuprinde tema specială care prezintă sistemul de direcţie al autovehicolului. În prima parte am prezentat principalele caracteristici impuse sistemului de direcţie, clasificarea sistemelor de direcţie si constructia acestora. În a doua parte a acestui capitol am prezentat elemente de intreţinere, defecţiuni des intalnite si soluţii de raparaţie la sistemul de direcţie.ro_RO
dc.language.isoro_ROro_RO
dc.publisherUniversitatea „Dunărea de Jos” din Galațiro_RO
dc.subjectingineria autovehiculelorro_RO
dc.subjectautovehicule rutierero_RO
dc.titleProiectarea unui automobil cu sarcina utilă 630 [kg], masa maximă autorizată 2030 [kg], care se poate deplasa pe drum orizontal și rectiliniu cu viteza maximă Vmax = 188 [km/h] şi care are destinaţia de autoturism, modelul fiind Volkswagen Passat B6 Sedan. Tema specială: Construcţia si Diagnosticarea Sistemului de Direcţie.ro_RO
dc.typeBachelor Thesisro_RO


Fișiere la acest articol

Thumbnail
Thumbnail

Acest articol apare în următoarele colecții(s)

Arată înregistrarea sumară a articolului