Arată înregistrarea sumară a articolului

dc.contributor.authorGoraș, Alin-Andrei
dc.date.accessioned2020-08-05T11:14:16Z
dc.date.available2020-08-05T11:14:16Z
dc.date.issued2020-07
dc.identifier.urihttp://arthra.ugal.ro/handle/123456789/6953
dc.descriptionLucrare de diplomă. Îndrumător: Conf. dr. ing. Krisztina Uzuneanuro_RO
dc.description.abstractÎn proiectul de licență intitulat ”Studiul, analiza și construcția bujiilor incandescente” se realizează analizarea bujiilor incandescente în diferite situații de funcționare. Primul capitol este intitulat ”Studiul dinamic al automobilului”, astfel acesta este dedicat calculului dinamic al unui autovehicul. Acesta este împărțit în mai multe subcapitole specifice pentru proiectarea unui autovehicul cu o anumită masă și putere dezvoltată de propulsor. În acest capitol sunt studiate urmatoarele: studiul ergonomic al postului de conducere, randamentul transmisiei, rezistența la rulare, calculul de tracțiune, determinarea numărului de trepte pentru fiecare cutie de viteze, calculul performanțelor la frânare și multe altele. În cel de al doilea capitol este studiat ”Calculul motorului cu ardere internă al automobilului” ce are ca drept scop calculul termic al motorului. Astfel sunt prezentate componentele propulsorului și dimensionarea organelor mecanismului motor. Capitolul trei este dedicat alegerii și construcției cutiei de viteze. Având cutia de viteze aleasă putem calcula organizarea cinematică a mecanismului reductor, putem predimensiona angrenajele de roți dințate, urmând sa efectuam calculul arborilor și reacțiunilor. În ultimul capitol este realizat studiul bujiilor incandescente. Au fost comparate opt bujii de diferite uzuri, rezultând ca doar patru sa fie perfect funcționale. Este studiat principiul de funcționare și construcția acestora. Acest capitol este împarțit în mai multe subcapitole ce sunt esențiale pentru studierea bujiilor incandescente. Acestea sunt dispozitive auxiliare ce sunt echipate pe motoarele cu ardere internă ce au aprinderea prin comprimare pentru o pornire fară dificultăți în perioadele reci.ro_RO
dc.language.isoro_ROro_RO
dc.publisherUniversitatea „Dunărea de Jos” din Galațiro_RO
dc.subjectingineria autovehiculelorro_RO
dc.subjectautovehicule rutierero_RO
dc.titleProiectarea unui automobil cu sarcina utilă 555 [kg], masa maxima autorizată 1950 [kg], care se poate deplasa pe drum orizontal și rectiliniu cu viteza maximp Vmax = 208 [km/h] și care are destinația pentru transportul de persoane și bunuri. Studiul, analiza și construcția bujiilor incandescente.ro_RO
dc.typeBachelor Thesisro_RO


Fișiere la acest articol

Thumbnail
Thumbnail

Acest articol apare în următoarele colecții(s)

Arată înregistrarea sumară a articolului