Arată înregistrarea sumară a articolului

dc.contributor.authorMocanu, Sorin-Gabriel
dc.date.accessioned2020-08-05T11:28:14Z
dc.date.available2020-08-05T11:28:14Z
dc.date.issued2020-07
dc.identifier.urihttp://arthra.ugal.ro/handle/123456789/6956
dc.descriptionLucrare de diplomă. Îndrumător: Conf. dr. ing. Burciu Salvadore Mugurelro_RO
dc.description.abstractÎn lucrarea de licență este prezentat o soluție constructive a unui automobil prin studiul performanțelor dinamicii,tracțiunii și economicității. În primul capitol este prezentat calculul automobilului,se efectuează un studiu al soluțiilor similare și tendițelor de dezvolare,plecând de la principalele dimensiuni geometrice și de masă si a vitezei maxime.s-au calculat rezistențele la înaintare frotele de tracțiune,perfomanțele de putere și de cuplu. În capitolul II se efectuează calculul motorului cu ardere internă al automobilului.Pe baza valorilor puterii efective și a turației nominale obținute am realizat calculul termic al motorului si al dimensiunilor funamentale ale acestuia. Se efectuează trasarea diagramei indicate și efectuarea studiului cinematic și dynamic al mecanismului motor. Acest capitol se incheie cu dimensionarea și elementele de calcul pentru organelle mecanismului motor. În capitolul III se efectuează construcția și elementele de calcul al ambreajului. În prima parte se prezintă componetele ambreajului și se determină mementul de calcul al acestuia. Capitolul se încheie cu efectuarea calculelor mecanismului de acționare hidraulic. În capitolul IV se analizează construcția cutiei de viteze cu care poate fi dotat automobilul și se prezintă organizarea cinematică a mecanismului reductor, dimensionarea angrenajelor cu roți dințate și calculul forțelor din angrenaje. Aceste calcule au fost realizate cu ajutorul programelor MathCad și MathConnex. În capitolul V este prezentat eficienţa folosirii autovehiculelor rutiere determinată, în principal, de reducerea la minimum a cheltuielilor de întreţinere şi reparare, de realizarea unui cât mai ridicat rulaj între căderi şi menţinerea parametriilor ecologici la un nivel corespunzator.Acest lucru implică o atentă şi continuă observare a funcţionării şi stării tehnice a autovehiculelor, supunerea periodică a acestora unor procese de testare şi diagnosticare care să detecteze chiar şi micile defecţiuni şi să permită stabilirea celor mai bune soluţii de intervenţie. Localizarea circuitului de unde provine defecţiunea se face atunci când scanerul, standul de diagnosticare ori sistemul de diagnosticare de la bord depistează un defect, se afişează (se indică) un cod numit cod de defect. Unele standarde stabilesc modul în care sunt afişate codurile de defect. În acest sens SAE (Society of Automotive Engineers) a stabilit, de exemplu, standardul J2012 pentru utilizarea codurilor din sistemul de diagnosticare OBD-II. În această lucrare se determină diagnosticarea sitemului de alimentare prin aprindere cu scânteie la m.a.s. Controlul electronic al motorului m.a.s de automobil (EMS – Engine Management System) se refera la comanda si controlul automat al sistemului de alimentare (sistemului de injectie) si de aprindere, actiune realizata permanent (de la pornirea motorului si pana la oprirea acestuia) de catre calculatorul care gestioneaza buna functionare a motorului.În cadrul instalaţiei de alimentare, elementele principale care trebuiesc diagnosticate sunt: Pompa de alimentare, Injectorul si pompa de injectie (la SDI), Circuitul de aer.ro_RO
dc.language.isoro_ROro_RO
dc.publisherUniversitatea „Dunărea de Jos” din Galațiro_RO
dc.subjectingineria autovehiculelorro_RO
dc.subjectautovehicule rutierero_RO
dc.titleDiagnosticarea sistemului de alimentare prin injecţie la motorul cu aprindere prin scânteie pentru automobilero_RO
dc.typeBachelor Thesisro_RO


Fișiere la acest articol

Thumbnail
Thumbnail

Acest articol apare în următoarele colecții(s)

Arată înregistrarea sumară a articolului