Arată înregistrarea sumară a articolului

dc.contributor.authorȘtefu, Emanuel-Laurențiu
dc.date.accessioned2020-08-05T12:12:01Z
dc.date.available2020-08-05T12:12:01Z
dc.date.issued2020-07
dc.identifier.urihttp://arthra.ugal.ro/handle/123456789/6962
dc.descriptionLucrare de diplomă. Îndrumător: Conf. dr. ing. Burciu Salvadore Mugurelro_RO
dc.description.abstractÎn proiectul de diplomă se prezintă o sinteză a unei soluții constructive a unui automobil prin studiul performanțelor dinamicii,tracțiunii și economicității,în măsura în care parametrii analizați influențează calculul și construcția unui automobil. În primul capitol este dedicat calculului automobilului și este structurat în subcapitole specifice.Pentru început se efectuează un studiu al soluțiilor similare și tendițelor de dezvoltare,se aleg principalele dimensiuni geometrice,masă și viteza maximă iar după s-a putut calcula rezistențele la înaintare,forțele de tracțiune,performanțele de putere și de cuplu. În capitolul II se efectuează calculul motorului cu ardere internă al automobilului.În prima parte se efectuează calculul termic al motorului, si se determină dimensiunile principale ale mecanismului motor și numărul de cilindrii.Cu ajutorul acestor date a fost posibilă trasarea diagramei indicate a motorului și efectuarea studiului cinematic și dinamic al mecanismului motor iar in final capitolul se încheie cu dimensionarea și elementele de calcul pentru organele mecanismului motor. În capitolul III se efectuează construcția și elementele de calcul al ambreajului. În prima parte se prezintă componetele ambreajului și se determină mementul de calcul al acestuia. Capitolul se încheie cu efectuarea calculelor mecanismului de acționare hidraulic. În capitolul IV se analizează construcția cutiei de viteze cu care poate fi dotat automobilul și se prezintă organizarea cinematică a mecanismului reductor, dimensionarea angrenajelor cu roți dințate și calculul forțelor din angrenaje. Aceste calcule au fost realizate cu ajutorul programelor MathCad și MathConnex. În capitolul V este prezentat eficienţa folosirii autovehiculelor rutiere determinată, în principal, de reducerea la minimum a cheltuielilor de întreţinere şi reparare, de realizarea unui cât mai ridicat rulaj între căderi şi menţinerea parametriilor ecologici la un nivel corespunzator.Acest lucru implică o atentă şi continuă observare a funcţionării şi stării tehnice a autovehiculelor, supunerea periodică a acestora unor procese de testare şi diagnosticare care să detecteze chiar şi micile defecţiuni şi să permită stabilirea celor mai bune soluţii de intervenţie.Prin codul de defect se localizează circuitul de unde provine defecţiunea. Atunci când scanerul, standul de diagnosticare ori sistemul de diagnosticare de la bord depistează un defect, se indică un cod numit cod de defect.În această lucrare se determină diagnosticarea sitemului de alimentare prin comprimare la m.a.c. Controlul electronic al motoarelor diesel de autovehicul (EMS – Engine Management System) se referă la comanda si controlul automat al sistemului de alimentare (sistemului de injectie), actiune realizata permanent (de la pornirea motorului si pana la oprirea acestuia) de catre calculatorul care gestioneaza buna funcționare a motoarelor. Controlul electronic al motorului Diesel (EDC = Electronic Diesel Control) se aplică la toate sistemele moderne de injecţie Diesel. În cadrul instalaţiei de alimentare, elementele principale care trebuie diagnosticate sunt: Pompa de alimentare, Injectorul, Pompa de injecţie.ro_RO
dc.language.isoro_ROro_RO
dc.publisherUniversitatea „Dunărea de Jos” din Galațiro_RO
dc.subjectingineria autovehiculelorro_RO
dc.subjectautovehicule rutierero_RO
dc.titleDiagnosticarea sistemului de alimentare prin injecție la m.a.c. pentru automobilro_RO
dc.typeBachelor Thesisro_RO


Fișiere la acest articol

Thumbnail
Thumbnail

Acest articol apare în următoarele colecții(s)

Arată înregistrarea sumară a articolului