Arată înregistrarea sumară a articolului

dc.contributor.authorCRISTU, VALENTINA
dc.date.accessioned2021-06-19T07:19:58Z
dc.date.available2021-06-19T07:19:58Z
dc.date.issued2020-07-07
dc.identifier.urihttp://arthra.ugal.ro/handle/123456789/7879
dc.description.abstractStudiul de faţă a fost elaborat într-o perioadă în care am studiat despre publicistică şi cronică dramatică, am fost în preajma unor teatre care au încercat să se definească. Am participat la festivaluri de dramaturgie care au încercat să elaboreze un anume proiect cultural. Am văzut dramaturgi şi regizori, actori şi critici dramatici care exprimau voinţa de înnoire a teatrului contemporan. Observarea unor comportamente m-au apropiat de anumite direcţii, personalităţi, nume ale teatrului de azi. Îmi propun în cele ce urmează o analiză a două modele dramatice. Alegerea autorilor s-a impus aproape de la sine: Eugène Ionesco - autor canonic, care a reformat imaginea teatrului universal şi a forţat mecanismele reprezentării şi Matei Vişniec – autor care defineşte spaţiul dramaturgic al ultimelor decenii în România şi care s-a impus prin modalitatea de scriere şi tematică şi în Franţa.ro_RO
dc.language.isoro_ROro_RO
dc.publisherUNIVERSITATEA ,,DUNĂREA DE JOS “ DIN GALAȚI, FACULTATEA DE LITEREro_RO
dc.subjectTEATRU, MATEI VIȘNIECro_RO
dc.titleUNIVERSUL LUI MATEI VIȘNIECro_RO
dc.typeDissertation Thesisro_RO


Fișiere la acest articol

Thumbnail

Acest articol apare în următoarele colecții(s)

Arată înregistrarea sumară a articolului