Arată înregistrarea sumară a articolului

dc.contributor.authorCREȚU, ANA
dc.date.accessioned2021-06-19T08:45:45Z
dc.date.available2021-06-19T08:45:45Z
dc.date.issued2020-07-07
dc.identifier.urihttp://arthra.ugal.ro/handle/123456789/7888
dc.description.abstractZilnic, în mass-media sunt prezentate diverse conflicte de natură socială, politică sau economică, însoțite de drama umană sau dezastre naturale. Aceste evenimente sunt etichetate de jurnaliști, drept „situații de criză”, chiar dacă sunt considerate a fi o criză de cele mai multe ori nu este așa, pentru că nu toate evenimentele amenință în mod grav eficacitatea, buna funcționare sau starea de sănătate a unei organizații/personalități.Această lucrare tinde să atingă toate aspectele legate de comunicarea de criză, dar și metodele de soluționare și gestionare a acestor situații dificile. Subiectul abordat accentuează importanța unui plan fix și eficient de controlare a unei organizații printr-o strictă supraveghere. Controlarea unor asemenea evenimente se bazează pe un plan al managementului de criză. Un asemenea plan reprezintă un instrument de lucru esențial, deoarece crizele sunt evenimente care se desfășoară sub presiunea timpului și în care răspunsurile rapide sunt vitale.ro_RO
dc.language.isoro_ROro_RO
dc.publisherUNIVERSITATEA ,,DUNĂREA DE JOS “ DIN GALAȚI, FACULTATEA DE LITEREro_RO
dc.subjectCriză, comunicare, mass-mediaro_RO
dc.titleCriza de comunicare. Rolul mass-media în gestionarea crizeiro_RO
dc.typeBachelor Thesisro_RO


Fișiere la acest articol

Thumbnail

Acest articol apare în următoarele colecții(s)

Arată înregistrarea sumară a articolului