Arată înregistrarea sumară a articolului

dc.contributor.authorMISTREAN, ALINA
dc.date.accessioned2021-06-19T08:48:34Z
dc.date.available2021-06-19T08:48:34Z
dc.date.issued2020-07-07
dc.identifier.urihttp://arthra.ugal.ro/handle/123456789/7889
dc.description.abstractȘtiințele comunicării mediatice sunt mereu de actualitate, mai ales când vorbim despre efectele ei asupra societății. Pentru a înțelege în ce fel aceasta ne influențează, trebuie să delimităm toate componentele ei, felul în care își crează mesajul și de ce metode se folosește pentru a ajunge în mintea publicului său.Viața omului contemporan este permanent bombardată cu o mulțime de informații de orice fel, de la cele mai importante până la subiecte de divertisment. El este capabil să-și aleagă propriul drum informațional pe care să-l creadă.Un flux continuu de sunete, imagini, texte concepe un sistem amplu care a cunoscut o dezvoltare masivă datorită tehnologiilor apărute pe parcurs. Dacă de la început, publicurile se adaptau timpurilor vechi și se informau din puținele surse existente, odata cu tehnologizarea epocii moderne, au apărut și mai multe modalități de transmitere și abordări diferite a mesajelor.ro_RO
dc.language.isoro_ROro_RO
dc.publisherUNIVERSITATEA ,,DUNĂREA DE JOS “ DIN GALAȚI, FACULTATEA DE LITEREro_RO
dc.subjectMass-media, societatea civilă, viziuniro_RO
dc.titleMass-media și societatea civilă. Colaborări și întrepătrunderi. Capacitatea acestora de a influența viziuniro_RO
dc.typeBachelor Thesisro_RO


Fișiere la acest articol

Thumbnail

Acest articol apare în următoarele colecții(s)

Arată înregistrarea sumară a articolului