Arată înregistrarea sumară a articolului

dc.contributor.authorCIUCĂ, CĂTĂLINA
dc.date.accessioned2021-06-19T08:51:24Z
dc.date.available2021-06-19T08:51:24Z
dc.date.issued2020-07-07
dc.identifier.urihttp://arthra.ugal.ro/handle/123456789/7890
dc.description.abstractPublicitatea românească, și nu doar ea, stimulează nevoi de care te-ai putea lipsi. Eu personal (ca marea majoritate a consumatorilor, de altfel) am o relaţie ambivalentă cu publicitatea: o iubesc, o şi urăsc în același timp. Da, îmi place fiecare nouă reclamă tipărită la produsele mele preferate, apreciez dialogul și jocurile de cuvinte într-un spot de radio și trăiesc momentele emoționante sugerate de o reclamă de TV. Savurezumorul din reclamele englezeşti şi sugestivitatea decoltată a celor franţuzeşti. Ba se întâmplă ca unele refrene şi melodii publicitare să-mi rămână multă vreme în minte, ca de exemplu: melodia de fundal de la McDonald’s sau reclama de Crăciun de la Coca-Cola.Reclamele foarte bune nu sunt doar creative, ci fac şi vânzare. Dar creativitatea de una singură nu este suficientă. Reclama trebuie să fie mai mult decât o formă de artă, chiar dacă aspectul artistic ajută mult la vânzarea produsului.ro_RO
dc.language.isoro_ROro_RO
dc.publisherUNIVERSITATEA ,,DUNĂREA DE JOS “ DIN GALAȚI, FACULTATEA DE LITEREro_RO
dc.subjectSPECIFICITATE, PUBLICITĂȚII ROMȂNEȘTIro_RO
dc.titleSPECIFICUL PUBLICITĂȚII ROMȂNEȘTIro_RO
dc.typeBachelor Thesisro_RO


Fișiere la acest articol

Thumbnail

Acest articol apare în următoarele colecții(s)

Arată înregistrarea sumară a articolului