Zur Kurzanzeige

dc.contributor.authorANTON, CĂTĂLINA SIMONA MĂDĂLINA
dc.date.accessioned2021-06-19T09:12:46Z
dc.date.available2021-06-19T09:12:46Z
dc.date.issued2021-02-19
dc.identifier.urihttp://arthra.ugal.ro/handle/123456789/7892
dc.description.abstractLucrarea de față își propune să evidențieze faptul că afișul electoral, ca instrument fundamental de lucru într-o campanie electorală, a trecut mai multe etape de evoluție și declin și reprezintă un barometru perfect al importanței pe care candidatul o arată față de mesajul pe care dorește să îl transmită electoratului.După ce vom face o analiză a comunicării politice, comunicării electorale și a modului în care acestea se realizează în prezent dar și a ceea ce înseamnă marketingul electoral în România, ne-am oprit în analiza noastră cu precădere asupra afișelor femeilor-candidat de la noi din țară, care nu numai că sunt o “rara avis” în politică, dar se lovesc de lipsa specialiștilor în design din staful de campanie, lucru care se repecutează asupra lor, pentru femeile sunt de două ori supuse judecăților estetice de către electorat.ro_RO
dc.language.isoro_ROro_RO
dc.publisherUNIVERSITATEA ,,DUNĂREA DE JOS “ DIN GALAȚI, FACULTATEA DE LITEREro_RO
dc.titleProfilul femeii-candidat în afișul electoral românescro_RO
dc.typeBachelor Thesisro_RO


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige