Arată înregistrarea sumară a articolului
OPTIMIZAREA UNUI SASIU DE IVECO DAILY, CU SCOPUL DE A PUTEA A FI AMPLASAT PE O CAROSERIE DE MERCEDES-BENZ SPRINTER
dc.contributor.author | Moise, Octavian | |
dc.date.accessioned | 2021-06-28T12:09:19Z | |
dc.date.available | 2021-06-28T12:09:19Z | |
dc.date.issued | 2020-07 | |
dc.identifier.uri | http://arthra.ugal.ro/handle/123456789/7901 | |
dc.description | Conf. univ. dr. ing. Sorin CIORTAN | ro_RO |
dc.description.abstract | Lucrarea are ca scop prezentarea metodologiei de modificare a caroseriei de Mercedese-Benz Sprinter prin amplasarea unui șasiu de Iveco Daily. În primul capitol este prezentat motivul pentru care s-a ales această modificare din punct de vedere tehnic și economic. Capitolul al doilea tratează metodologia de proiectare a șasiului, din punct de vedere tehnic, a autorizații RAR și de ce s-a ales modificarea caroseriei. În cel de-al treilea capitol pentru început este prezentat programul catia, și modelarea unei piese. Pentru a face un mic rezumat, compania unde eu profesez ca și Inginer Proiectant se numeste C&E Minibus, domeniul de activitate este de transformare a dubelor de marfă în Microbuze de transport persoane și marfă pe mai multe categorii și acelea sunt: N1-Autoutilitare, M1-Autoturisme, M2-Micurobuze. În ultima perioadă ne-am confruntat cu o problemă foarte importantă și este legată de modificarea și realizarea unui Micorbuz cu mai multe locuri pentru pasageri dar cu costuri nu foarte ridicate pentru a atrage atenția Administraților de transport și de asta se leagă și tema mea pentru lucrarea de disertatie. | ro_RO |
dc.language.iso | ro_RO | ro_RO |
dc.publisher | Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați | ro_RO |
dc.subject | Modelare și simulare în inginerie mecanică | ro_RO |
dc.title | OPTIMIZAREA UNUI SASIU DE IVECO DAILY, CU SCOPUL DE A PUTEA A FI AMPLASAT PE O CAROSERIE DE MERCEDES-BENZ SPRINTER | ro_RO |
dc.type | Dissertation Thesis | ro_RO |