Arată înregistrarea sumară a articolului

dc.contributor.authorMoise, Octavian
dc.date.accessioned2021-06-28T12:09:19Z
dc.date.available2021-06-28T12:09:19Z
dc.date.issued2020-07
dc.identifier.urihttp://arthra.ugal.ro/handle/123456789/7901
dc.descriptionConf. univ. dr. ing. Sorin CIORTANro_RO
dc.description.abstractLucrarea are ca scop prezentarea metodologiei de modificare a caroseriei de Mercedese-Benz Sprinter prin amplasarea unui șasiu de Iveco Daily. În primul capitol este prezentat motivul pentru care s-a ales această modificare din punct de vedere tehnic și economic. Capitolul al doilea tratează metodologia de proiectare a șasiului, din punct de vedere tehnic, a autorizații RAR și de ce s-a ales modificarea caroseriei. În cel de-al treilea capitol pentru început este prezentat programul catia, și modelarea unei piese. Pentru a face un mic rezumat, compania unde eu profesez ca și Inginer Proiectant se numeste C&E Minibus, domeniul de activitate este de transformare a dubelor de marfă în Microbuze de transport persoane și marfă pe mai multe categorii și acelea sunt: N1-Autoutilitare, M1-Autoturisme, M2-Micurobuze. În ultima perioadă ne-am confruntat cu o problemă foarte importantă și este legată de modificarea și realizarea unui Micorbuz cu mai multe locuri pentru pasageri dar cu costuri nu foarte ridicate pentru a atrage atenția Administraților de transport și de asta se leagă și tema mea pentru lucrarea de disertatie.ro_RO
dc.language.isoro_ROro_RO
dc.publisherUniversitatea „Dunărea de Jos” din Galațiro_RO
dc.subjectModelare și simulare în inginerie mecanicăro_RO
dc.titleOPTIMIZAREA UNUI SASIU DE IVECO DAILY, CU SCOPUL DE A PUTEA A FI AMPLASAT PE O CAROSERIE DE MERCEDES-BENZ SPRINTERro_RO
dc.typeDissertation Thesisro_RO


Fișiere la acest articol

Thumbnail
Thumbnail

Acest articol apare în următoarele colecții(s)

Arată înregistrarea sumară a articolului