• română
    • English
    • français
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • Deutsch 
    • română
    • English
    • français
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • Bachelor Degree. Dissertation - Licențe. Disertații
  • Facultatea de Inginerie
  • Inginerie și management
  • Inginerie economică industrială (licență)
  • Inginerie economică industrială (licență) (2019-2024)
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • Bachelor Degree. Dissertation - Licențe. Disertații
  • Facultatea de Inginerie
  • Inginerie și management
  • Inginerie economică industrială (licență)
  • Inginerie economică industrială (licență) (2019-2024)
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Proiectarea și realizarea unui vehicul electric

No Thumbnail [100%x80]
Öffnen
Textul integral al lucrării de diplomă (2.888Mb)
Înregistrarea online a prezentării lucrării (141.3Mb)
Datum
2020-07
Autor
Gosav, Mălina
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Conceptul de la care noi am plecat a fost de a realiza un kart cu propulsie electrică, mai apoi transformându-se în vehicul, pentru reducerea poluării și scăderea costurilor de mentenață pe termen lung. Șasiul vehiculului a fost realizat în programul de proiectare Inventor, iar partea electrică a fost proiectată în programul EPLAN. Scopul principal al proiectului este realizarea unui vehicul cu propulsie electrică, motorul acestuia fiind acționat și comandat prin intermediul unei pedale analogice, pentru comandă 0-5 V. În cadrul proiectului s-au folosit trei echipamente provenite de la producători diferiți, și anume: un drive de la Kelly Controllers pentru alimentarea motorului de curent continuu cu sursă de curent din 4 baterii de 12 V cu putere de 120 Ah (amperi ora) de la Jarett AGM Deep Cycle și un motor de curent continuu de 10 kW funcțional în tensiune de 48 V de la GoldenMotors. Deoarece puterea totală a bateriilor din configurația precizată anterior este de 5,76 kW, a trebuit să reglăm controller-ul, astfel încât motorul să nu funcționeze cu zgomot și drive-ul să nu meargă în suprasarcină, care ar putea provoca supraîncălzirea acestuia din cauza discrepanței dintre puterea specificată de producător și alimentarea propusă. În proiectarea electrică de tip concept s-au folosit 15 celule de 3,2 V cu descărcare 1C de 200 A curent continuu, pentru a ajnge la alimentarea optimă a motorului HPM10KV.
URI
http://arthra.ugal.ro/handle/123456789/7920
Collections
  • Inginerie economică industrială (licență) (2019-2024) [50]

DSpace 6.0 | Copyright © Arthra Institutional Repository
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
Atmire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

DSpace 6.0 | Copyright © Arthra Institutional Repository
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
Atmire NV
 

 

NoThumbnail