Căutare Jurnalism (licență) (2019-2024) după Titlu
Afișează articolele 12-28 of 28
-
IMPACTUL PANDEMIEI DE CORONAVIRUS ASUPRA TELEVIZIUNII
(Universitatea "Dunarea de Jos" Galati, 2022-07-09) -
Jurnalism cetățenesc și participativ - Principii mass-media în grupurile publice de pe rețelele sociale
(Universitatea "Dunarea de Jos" Galati, 2022-07-09) -
Jurnalismul de investigație. Cazul Gongadze
(Universitatea "Dunarea de Jos" Galati, 2022-07-09) -
JURNALISTUL CONTEMPORAN – ÎNTRE DEONTOLOGIE ȘI PROFIT STUDIU DE CAZ: „LIBERTATEA”
(Universitatea "Dunarea de Jos" Galati, 2022-07-09) -
Jurnaliștii moldoveni și politica. Cazul Nataliei Morari
(Universitatea "Dunarea de Jos" Galati, 2022-07-09) -
Mass-media 2.0. Adaptări ale discursului public la cerinţele consumatorului de media în era digitală.
(Universitatea "Dunarea de Jos" Galati, 2022-07-09) -
Mass-media și societatea civilă. Colaborări și întrepătrunderi. Capacitatea acestora de a influența viziuni
(UNIVERSITATEA ,,DUNĂREA DE JOS “ DIN GALAȚI, FACULTATEA DE LITERE, 2020-07-07)Științele comunicării mediatice sunt mereu de actualitate, mai ales când vorbim despre efectele ei asupra societății. Pentru a înțelege în ce fel aceasta ne influențează, trebuie să delimităm toate componentele ei, felul ... -
MASS-MEDIA, ÎNTRE ADEVĂR ȘI MANIPULAREA OPINIEI PUBLICE
(UNIVERSITATEA ,,DUNĂREA DE JOS “ DIN GALAȚI, FACULTATEA DE LITERE, 2021-02-19)Astăzi, graţie dezvoltării fără precedent a mijloacelor de informare în masă, a capacităţilor noilor tehnici de comunicare, informaţia circulă în mare viteză pe întreaga planetă. De aceea, consumul zilnic de informaţie, ... -
Media de divertisment din Republica Moldova
(Universitatea "Dunarea de Jos" Galati, 2022-07-09) -
„Moldoveni, nu români”. Cum cultivă presa de la Chișinău, teoriile moldoveniste
(Universitatea "Dunarea de Jos" Galati, 2022-07-09) -
PR în organizațiile non-guvernamentale
(Universitatea "Dunarea de Jos" Galati, 2022-07-09) -
Profilul femeii-candidat în afișul electoral românesc
(UNIVERSITATEA ,,DUNĂREA DE JOS “ DIN GALAȚI, FACULTATEA DE LITERE, 2021-02-19)Lucrarea de față își propune să evidențieze faptul că afișul electoral, ca instrument fundamental de lucru într-o campanie electorală, a trecut mai multe etape de evoluție și declin și reprezintă un barometru perfect al ... -
Publicitatea: tendințe și provocări în sectorul ONG
(Universitatea "Dunărea de Jos" Galați, 2023-02-28) -
RECLAMA DE TELEVIZIUNE ȘI UMORUL
(Universitatea "Dunarea de Jos" Galati, 2022-07-09) -
SPECIFICUL PUBLICITĂȚII ROMȂNEȘTI
(UNIVERSITATEA ,,DUNĂREA DE JOS “ DIN GALAȚI, FACULTATEA DE LITERE, 2020-07-07)Publicitatea românească, și nu doar ea, stimulează nevoi de care te-ai putea lipsi. Eu personal (ca marea majoritate a consumatorilor, de altfel) am o relaţie ambivalentă cu publicitatea: o iubesc, o şi urăsc în același ... -
Trecut și prezent în publicitatea românească. Eugenia, un brand etern
(UNIVERSITATEA ,,DUNĂREA DE JOS “ DIN GALAȚI, FACULTATEA DE LITERE, 2021-02-19)Conceptul de publicitate pare chiar a fi in acest caz un termen la o primă vedere. Totuși, imediat ce încercăm să luăm în calcul acest apar mai multe confuzii. Lucrarea cu titlul Trecut și prezent în publicitatea românească ... -
Zvonul – o continuă reinventare a informației
(Universitatea "Dunarea de Jos" Galati, 2022-07-09)