Înregistrări recente

  • Repere stilistice în opereta Țara surâsului de Franz Lehár 

    Mărginean, Adrian (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2017)
    Compozitorul și dirijorul austro-ungar Franz Leh r, personalitate de frunte în genul operetei secolului 20, a rămas unul din cei mai cunoscuți compozitori ai vremii, dând genului o nouă vitalitate, alături de Jacques ...
  • Teatrul Muzical Nae Leonard în turneu la Milano și Avignon. Festivalul Dramaturgiei Europene 

    Diaconu, Adelina (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2017)
    Teatrul Muzical din Galați este înscris în proiectul european SENSES – The sensory theatre. New transnational strategies for theatre audience building, proiect co-finanțat de Programul Europa Creativă al Uniunii Europene. ...
  • Rolul de operă: de la sens la senzorial 

    Drăgoi, Eugen Dan (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2017)
    Articolul prezintă specificitatea abordării rolului Micaela din opera „Carmen“ de Georges Bizet. Având ca punct de plecare lucrarea „Puterea actorului“ de Ivana Chubbuck, vom încerca o abordare succintă a elementelor care ...
  • Regele s-amuză deschideri dramatico-muzicale 

    Niță, Silvia (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2017)
    Pusă în scenă la data de 11 martie 1851, piesa Regele s-amuză reprezintă un pas important în procesul de eliberare formală şi categorial-semantică a literaturii de doctrină clasică. După celebra prefaţă la drama Cromwell ...
  • Giuseppe Verdi si e' trasferito a Seoul 

    Oliva, Alberto (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2017)
    Il mio intervento non sarà tecnico, ma si basa su un’esperienza pratica di ci potrò mostrare delle immagini, e su alcune considerazioni programmatiche sullo stato della musica lirica in Italia. Ne propongo qui una sintesi ...
  • Osservatorio TEMPO-Report e prospettive di attivazione in nuovi contesti culturali ed educativi 

    Gusman, Tancredi (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2017)
    La formazione del pubblico teatrale giovanile è uno dei pilastri del progetto di cooperazione europeo “SENSES – The Sensory Theatre”. A questo scopo è stato attivato, dal gennaio 2016 presso l’Università di Milano, ...
  • The sensorial Theatre-Visual and acoustic emotions as the way of feeling Opera 

    Ranzini, Paola (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2017)
    Il ruolo dei sensi in alcune regie contemporanee dell' Amour des trois Oranges. La mia comunicazione intende affrontare un discorso critico sulla regia lirica contemporanea come "seconda creazione", nel suo difficile ...
  • Le roi s'amuse: Drama and Melodrama 

    Mazzocut-Mis, Maddalena (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2017)
    For at least three centuries, 'melodrama' has asserted itself as one of the predominant aesthetic categories in literature, theatre, cinema, the vast field of music, etc. It brings with it an easily recognised structure ...
  • L’itinerario del “Re Cervo”. Dalla fiaba di Carlo Gozzi al libretto di Paolo Bosisio - un’approccio comparativo 

    Daraklitsa, Elina (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2017)
    La magia e la fantasmagoria, la metamorfosi e il fiabesco, il tragico e il comico, lo sbriciolarsi del realismo e della concretezza, la ricostruzione del sogno, dell’immaginifico, del perpetuo rinascere di un nuovo ...
  • The acoustic emotions of ianns Xenakis, translated by the scenic visions of Yannis Kokkos into a Mediterranean Oresteia 

    Garavaglia, Valentina (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2017)
    The Orestiadi, a product of the Foundation of the same name, are a group of theatrical productions which, since 1982, have benefited from the participation of hundreds of internationally celebrated artists at the Teatro ...
  • La clause resolutiire, une veritable sanction pour l'inexecution du contrat 

    Daghie, Nora Andreea (Universitatea ,,Dunărea de Jos" din Galați, 2008-01)
    La clause résolutoire est une convention par laquelle les contractants sanctionnent l’inexécution par la résolution du contrat, en subordonnant à l’inexécution l’attribution au créancier de l’obligation du droit de résoudre ...