Arată înregistrarea sumară a articolului

dc.contributor.authorQudah, Sufyan
dc.date.accessioned2024-01-08T13:21:29Z
dc.date.available2024-01-08T13:21:29Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://arthra.ugal.ro/handle/123456789/9434
dc.descriptionRezumat Teza de doctorat - Conducător științific: Prof. univ. dr. ALEXANDRU CĂPĂȚÎNĂro_RO
dc.description.abstractIordania, o țară din Orientul Mijlociu, caută în mod activ investiții străine directe și exporturi pentru a-și stimula creșterea economică. Afaceri, servicii IT și profesionale, servicii de sănătate, turism, transport și logistică, materiale și servicii de construcții, agricultură și prelucrare alimentară și industrii creative se numără printre sectoarele strategice ale țării. Prin infrastructură, condiții favorabile investitorilor, practici economice de încredere, stabilitate și siguranță, zone libere, scutiri de taxe, programe de stimulare a investițiilor și instituții financiare și bancare puternice, ecosistemul Iordaniei oferă o propunere de valoare convingătoare pentru investitori, angajați și clienți. Pentru a atinge excelența în industria serviciilor, a dezvolta talentul local, a poziționa Iordania ca o destinație turistică de top, a asigura o creștere sectorială echitabilă, a încuraja investițiile interne și internaționale, a sprijini practicile de afaceri durabile și a stimulaantreprenoriatul, Iordania trebuie transformată într-un centru industrial regional. Explorarea interesului pentru afacerile internaționale în rândul companiilor din Iordania și evaluarea credibilității lor percepute în ochii partenerilor de afaceri străini este un subiect de cercetare convingător, care urmărește să înțeleagă nivelul de interes pe care companiile din această țară îl au față de afacerile internaționale. Concluziile acestei teze oferă perspective valoroase asupra potențialului de creștere economică și oportunităților de export pentru firmele iordaniene. Încrederea în interacțiunile internaționale de afaceri este un termen multidimensional influențat de toate variabilele antecedente, cum ar fi considerațiile culturale, abilitățile complementare, fiabilitatea partenerilor de afaceri, garanțiile, accesul la piețele globale și îndeplinirea promisiunilor.ro_RO
dc.language.isoro_ROro_RO
dc.publisherUniversitatea „Dunărea de Jos” din Galațiro_RO
dc.subjectmanagementul afacerilor internaționalero_RO
dc.subjectcompanii din Iordaniaro_RO
dc.titleExplorarea pilonilor strategici asociați managementului afacerilor internaționale – cazul companiilor din Iordaniaro_RO
dc.title.alternativeExploring the driving forces related to international business management – the case of Jordan companiesro_RO
dc.typePhD Thesisro_RO


Fișiere la acest articol

Thumbnail
Thumbnail

Acest articol apare în următoarele colecții(s)

  • Rezumate teze de doctorat [791]
    Conține rezumatele tezelor de doctorat susținute în cadrul Universității „Dunărea de Jos” din Galați

Arată înregistrarea sumară a articolului