Arată înregistrarea sumară a articolului

dc.contributor.authorMatei, Adriana
dc.date.accessioned2024-02-05T10:33:34Z
dc.date.available2024-02-05T10:33:34Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://arthra.ugal.ro/handle/123456789/9450
dc.descriptionRezumat și teză de doctorat - Conducător științific: Prof. univ. dr. habil. Nicoleta CRISTACHEro_RO
dc.description.abstractÎntr-o lume aflată în continuă schimbare, determinată de avansul tehnologic, globalizare și interconectivitate, devine imperativă nevoia organizațiilor de optimizare a performanței pentru a oferi servicii de calitate beneficiarilor care așteaptă servicii publice tot mai accesibile și mai personalizate. Această lucrare de cercetare se concentrează asupra modului în care managementul performanței poate fi aplicat în administrația publică și, în special, în structurile consulare ale Ministerului Afacerilor Externe, cu scopul de a identifica metode și instrumente eficiente pentru măsurarea și îmbunătățirea performanței în acest domeniu. Interconectivitatea și intensificarea mobilității la nivel internațional a cetățenilor români în străinătate redau actualitatea și oportunitatea studiului. Aceste elemente au dus la creșterea complexității și diversității cererilor de servicii, astfel că, se impune o abordare integrată și coordonată pentru a asigura o gestionare eficientă a resurselor și a serviciilor. Managementul performanței poate oferi instrumente și tehnici pentru monitorizarea și evaluarea performanței în diferite domenii dar și pentru identificarea și implementarea de îmbunătățiri. Sistemele de management al performanței aliniază obiectivele individuale ale angajaților cu obiectivele instituționale, aplică criterii echitabile pentru evaluarea performanței, motivează personalul prin utilizarea corectă a stimulentelor și furnizează oportunități adecvate pentru formarea și profesionalizarea angajaților. Succesul unei organizații nu depinde doar de eficiența implementării acestor sisteme, ci necesită, de asemenea, angajament și dedicare din partea liderilor, precum și o integrare completă a personalului în climatul și practicile organizaționale. Pe parcursul lucrării am abordat și aspecte legate de evaluarea performanței, stabilirea obiectivelor și a indicatorilor de performanță precum și modalitățile de motivare și recompensare a angajaților din instituțiile consulare.ro_RO
dc.language.isoro_ROro_RO
dc.publisherUniversitatea „Dunărea de Jos” din Galațiro_RO
dc.subjectmanagementro_RO
dc.subjectinstituție consularăro_RO
dc.subjectservicii consularero_RO
dc.subjectpeformanțăro_RO
dc.subjectinstituțiiro_RO
dc.titleStrategii de îmbunătațire a performanței proceselor de management în cadrul serviciilor consularero_RO
dc.title.alternativeThe effects of transforming the passion for equine activities into entrepreneurial initiatives in the development of this sector in Romaniaro_RO
dc.typePhD Thesisro_RO


Fișiere la acest articol

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Acest articol apare în următoarele colecții(s)

  • Rezumate teze de doctorat [791]
    Conține rezumatele tezelor de doctorat susținute în cadrul Universității „Dunărea de Jos” din Galați

Arată înregistrarea sumară a articolului