Show simple item record

dc.contributor.authorMocanu, George
dc.date.accessioned2016-04-19T08:52:51Z
dc.date.available2016-04-19T08:52:51Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttps://arthra.ugal.ro/handle/123456789/3993
dc.description.abstractTransformările structurale ce au loc la nivelul întregii societăţi moderne determină analiza de pe noi poziţii a rolului procesului educaţional la educaţie fizică, ca verigă de bază în formarea personalităţii elevilor, în deplină concordanţă cu cerinţele tot mai variate ale idealului educaţional. Adaptarea rapidă la schimbările frecvente, accelerarea ritmului de viaţă, au condus la reconsiderarea importanţei educaţiei fizice în şcoli, ca latură fundamentală a educaţiei generale. Îndeplinirea parametrilor modelului de educaţie fizică la ciclul gimnazial s-a transformat într-o necesitate obiectivă. În cadrul componentelor modelului de educaţie fizică, calităţile motrice ocupă un rol central, nivelul lor ridicat de dezvoltare fiind o premisă obligatorie ce condiţionează realizarea la parametrii optimali a modelului în integralitatea sa.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherEditura Fundației Universitare "Dunărea de Jos" din Galatien_US
dc.subjectcalități motriceen_US
dc.subjecteducație fizicăen_US
dc.subjectmanagementen_US
dc.subjectproces de educareen_US
dc.titleDezvoltarea calităților motrice în lecțiile de educație fizică din gimnaziu prin tratare diferențialăen_US
dc.typeBooken_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record