• SPECIFICUL PUBLICITĂȚII ROMȂNEȘTI 

      CIUCĂ, CĂTĂLINA (UNIVERSITATEA ,,DUNĂREA DE JOS “ DIN GALAȚI, FACULTATEA DE LITERE, 2020-07-07)
      Publicitatea românească, și nu doar ea, stimulează nevoi de care te-ai putea lipsi. Eu personal (ca marea majoritate a consumatorilor, de altfel) am o relaţie ambivalentă cu publicitatea: o iubesc, o şi urăsc în același ...
    • Trecut și prezent în publicitatea românească. Eugenia, un brand etern 

      DAVID, COSMIN (UNIVERSITATEA ,,DUNĂREA DE JOS “ DIN GALAȚI, FACULTATEA DE LITERE, 2021-02-19)
      Conceptul de publicitate pare chiar a fi in acest caz un termen la o primă vedere. Totuși, imediat ce încercăm să luăm în calcul acest apar mai multe confuzii. Lucrarea cu titlul Trecut și prezent în publicitatea românească ...
    • Zvonul – o continuă reinventare a informației 

      Topală, Cătălina (Universitatea "Dunarea de Jos" Galati, 2022-07-09)