Căutare Management după Titlu
Afișează articolele 12-31 of 54
-
Impactul Managementului Conflictelor în Cadrul Serviciului Antidrog din Cadrul Brigăzii de Combatere a Criminalității Organizate Galați
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Managementul conflictelor ocupă un loc important în viața oricărei organizații, fie aceasta publică sau privată, fiind strâns legat de înțelegerea complexității membrilor organizației, atât din punct de vedere al experiențelor ... -
Implementarea unei campanii social media în cadrul companiei orange România
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-22) -
Implicarea personalului în activitatea de securitate și sănătate în muncă
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Implicarea personalului reprezintă esența managementul securității și sănătății în muncă (SSM). Forța de muncă implicată în totalitate în managementul sănătății și securității în muncă, cât și un sistem vibrant al ... -
Implicarea stakeholderilor în acțiunile de responsabilitate socială ale firmei H&M
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Progresul tehnologic și evoluția mediului de afaceri dăunează pe zi ce trece mediului înconjurător, resursele naturale sunt folosite excesiv iar procesele de producție dăunează mediului prin metodele folosite. Continuând ... -
Influența culturii naționale în activitatea organizațiilor multinaționale
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-22) -
INFLUENȚELE RECENZIILOR ONLINE ASUPRA DECIZIILOR CONSUMATORILOR
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)Web 2.0, cea de-a doua etapă a dezvoltării a fost esențială în transformarea Internetului de la un mediu de difuzare la unul interactiv, permițând dezvoltarea social media. Internetul a devenit rapid o platformă în care ... -
Internetul – mijloc de stimulare a vânzărilor
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Lucrarea de faţă reprezintă un studiu de cercetare ce are la bază noțiuni teoretice și practice în domeniul comerţului cu amănuntul prin intermediul internetului, luând ca exemplu compania Amazon.com Inc care se bucură ... -
Loialitatea angajatilor – factor de creștere a competitivității firmei
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-22) -
Lucrare de disertaţie Particularităţile comunicării interne în situaţii de criză ale organizaţiilor studiu de caz – criza generată de pandemia COVID - 19
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Crizele - definite prin acele situaţii ce implică perturbarea sistemică a funcţionării societăţii, au tendinţa de deveni o prezenţă cu o constanţă ciclică, dar cu o periodicitate greu de anticipat, în domeniile fundamentale ... -
Managementul Conflictelor
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Un studiu efectuat în America de către o Agenție de Management a arătat faptul că majoritatea managerilor de la nivelul conducerii firmei, precum şi cei de la nivelul intermediar, îşi petrec aproximativ 24% din timpul lor ... -
Managementul conflictelor în cadrul echipelor Îndrumător științific,
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Conflictul reprezintă o parte inevitabilă a vieţii organizaţionale. În fiecare organizaţie în curs de dezvoltare, la diferite niveluri, se desfășoară conflicte. Este o parte inevitabilă din dinamica de creştere a organizaţiei. ... -
Managementul Conflictului în Instituțiile Școlare
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Istoria se scrie sub ochii noștri! De ce spun asta? Oamenii trăiesc printre oameni. Oamenii muncesc cu oameni. Oamenii iubesc oameni. Altfel spus, oamenii conviețuiesc împreună. De aceea, este important pentru ei să se ... -
Managementul forței de vânzare in cadrul companiei RCS&RDS SA
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-22) -
Managementul performanței – proces continuu de dezvoltare a resurselor umane Coordonator stiințific, Conf.Dr.
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Până nu de mult, factorul uman era privit ca un cost, nu ca o resursa , aceasta ocupând o poziție secundară în structura unei organizații. Cu timpul , lucrurile au evoluat, astăzi factorul uman este pus in centrul atenției, ... -
Managementul procesului de negociere Coordonator științific, Prof. univ. dr. ec. Adrian Micu Masterand, Tudose (
(2020-07)Negocierea reprezintă un proces complicat şi adesea de lungă durată. Este un proces de comunicare, de relaţionare, de construirea unor punţi între parteneri. Ei se cauta şi se tatonează, se contactează, curtează, discută, ... -
Managementul relatiilor cu clientii in sistemul bancar. Studiu de caz privind satisfactia clientilor cu privire la noile tehnologii utilizat E-Banking.
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)În ultimele două decenii, am fost martorii unor schimbări majore în paradigmele bancare, din cauza numeroaselor provocări cu care s-a confruntat sectorul bancar. Realitățile din sectorul bancar post-criză au pus și mai ... -
Managementul riscurilor în cadrul companiei SC DECOVIL SRL
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-22) -
Managementul unui proiect de antreprenoriat social
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-22) -
Motivarea echipei prin coaching
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-22) -
Motivarea prin Recompensare la S.C. CONTRAST IMPEX S.R.L
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)De-a lungul timpului, s-a demonstrat că resursa umană rămâne principala resursă a oricărei organizaţii, prin eficienţă și contribuție în orice domeniu de activitate. În condițiile economiei bazate pe cunoaștere, rolul și ...