Căutare Marketing după Titlu
Afișează articolele 21-40 of 61
-
Influenta reclamelor asupra comportamentului consumatorului
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) -
Influența factorilor culturali asupra designului website-urilor companiilor multinaționale: Hyundai
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Domeniul marketingului a început odată cu Revoluția Industrială și prevalează de atunci până în momentul de față. În prezent a căpătat forme diferite și operează într-un mod îmbunătățit. Acest lucru presupune folosirea ... -
Influența reclamelor asupra comportamentului consumatorului în cadrul organizației Christian Tour Coordonator
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Am ales această temă deoarece am vrut să vin în ajutorul celor care dețin organizații turistice și nu numai, de a vedea care este rolul publicității oferite de aceștia și cum îi influențează pe clienții actuali dar și pe ... -
Influența variabilelor socio-economice și demografice asupra deciziei de cumpărare a consumatorilor a produselor de panificație
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) -
Îmbunătățirea și menținerea vizibilității online prin SEO. Studiu de caz FEAA.UGAL.RO
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)Lucrarea „Îmbunătățirea și menținerea vizibilității online prin SEO. Studiu de caz FEAA.UGAL.RO” prezintă, pe parcursul a patru capitole, importanța unei optimizării pentru motoarele de căutare și cum poate îmbunătăți sau ... -
Lansarea clubului de fitness World Class în Galați
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)În ultimii ani, exercițiul fizic a devenit de o importanță vitală pentru cea mai mare parte a populației la nivel mondial. Nu este surprinzător, acest lucru creează o piață importantă în jurul fitness-ului, activităților ... -
Manipularea Sentimentelor În Vânzări Prin Modelul De Trade Marketing Al COCA-COLA HELLENIC BOTTLING COMPANY
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Adeseori ne regãsim în dificultatea de a înţelege şi de a fi capabili sã ne explicãm cum de unele afaceri au succes, notorietate şi sunt mult mai performante din punct de vedere al vânzãrilor decât alte afaceri. De ce ... -
MARKETING ȘI TURISM CULINAR STUDIU DE CAZ TURISMUL CULINAR ÎN REPUBLICA MOLDOVA
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)Studiul își propune să ofere o perspectivă asupra gastronomiei și turismului culinar în lume și să ofere o descriere foarte exactă și aprofundată a modelului de turism gastronomic din Republica Moldova, cu toate aspectele ... -
Marketingul și stilul de viață sănătos
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) -
Mărcile românești – studiu comparativ privind percepția consumatorilor
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) -
Medicamente generice vs medicamente originale în contextul actual
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2022)În lucrarea ,,Medicamente generice vs medicamente originale în contextul actual” a stat la bază cercetărea imporatnței de punere pe piață a unui medicament original și a unuia generic, care sunt diferențele dintre cele ... -
Mesajul electoral versus imaginea publică în marketingul politic
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)Marketingul politic este o disciplină în plină evoluție și considerată nouă , din punct de vedere științific. Acesta surprinde o evoluție a abordării politice și trebuie să fie legat de alte fenomene adiacente și complementare: ... -
Metode de promovare a vânzărilor folosite de compania Sephora
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)Dinamismul societății contemporane și perspectivele globalizării vieții sociale au determinat mutații esențiale în funcționarea mecanismelor economice și în activitatea organizațiilor, schimbări care la rândul lor, au ... -
Model strategic de analiză a comunicării în cadrul organizațiilor internaționale non-guvernamentale Studiu de caz: UNICEF
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Această lucrare a apărut din nevoia de a studia comunicarea în cadrul organizațiilor internaționale non-guvernamentale, pentru a observa toate elementele care sunt implicate într-o comunicare eficientă. Studiul comunicării ... -
Municipalitatea ca Firmă de Marketing
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Ultimul deceniu a intensificat competiția investițiilor între diferite locuri și regiuni. Locuri noi, mai puțin cunoscute în trecut, devin atracții pentru potențialii investitori, motiv pentru care este necesară o abordare ... -
Organizarea de evenimente și impactul acestora asupra turismului românesc
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) -
PIAŢA PRODUSELOR ALIMENTARE BIO - analiză comparativă a reclamelor pentru mărci şi percepţia consumatorilor
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)“Marketingul reprezintă un proces social şi managerial prin care grupurile sau indivizii obţin ceea ce le trebuie sau îşi doresc prin crearea şi schimbul de produse ori valori cu alte grupuri şi indivizi”. Philip ... -
Plan de afaceri privind lansarea pe piață a organizației PARTY BUS
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) -
Plan de marketing în dezvoltarea ORGANIZAȚIEI SC LASHEXTEND SRL
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) -
Plan de marketing privind lansarea pe piață a brandului S.C. BEAUTY V CONCEPT S.R.L.
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21)