Căutare Marketing după Titlu
Afișează articolele 8-27 of 61
-
Cercetarea efectelor concurenței pe piața de automobile din România
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) -
Comerțul electronic în viața cotidiană Studiu de caz: Influența magazinelor de E-commerce interaționale asupra celor din România
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)Datorită schimbărilor tot mai rapide din tehnologie, adaptarea la noi metode pentru vânzarea de bunuri și servicii este vitală pentru “supraviețuirea” unui business în ziua de astăzi.După cum afirmă chiar și profesorul ... -
CONSECINȚELE PRACTICILOR ETICE DE MARKETING ASUPRA ATAȘAMENTULUI ȘI LOIALITĂȚII CLIENTULUI FAȚĂ DE BRANDUL H&M CONSCIOUS
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)„Cei care au privilegiul de a ști, au datoria e a acționa” Albert Einstein Marketingul constituie epicentrul conceptual al organizațiilor și piețelor moderne și se prezintă ca acel element ce ghidează activitatea, resursele ... -
Efectele Publicității Negative
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)De ce am ales să mă focusez în studiul meu pe tema publicitații negative? Pentru că oamenii sunt mai atrași de negativ, este mai intrigant, mai captivant. La fel este si modul în care funcționează publicitatea negativă. Pentru ... -
Elaborarea unei strategii de creare a unei comunități în domeniul designului grafic.
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Odată cu saturația pieței și intensificarea concurenței, companiile s-au aflat mereu într-un proces de inovare continuă în ceea ce privește modalitățile de promovare și poziționare față de consumatori. Lupta acerbă pentru ... -
Impactul amenajării magazinului asupra vânzărilor
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) -
IMPACTUL LANSĂRII UNUI BUSINESS DE TIP COFFEE VAN ÎNTR O ZONĂ TURISTICĂ
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Tema aleasă reprezintă punctul meu de pornire pe piața micilor într eprinderi. Această lucrare reprezintă totodată și o parte a planului de afacere viitoare. Prin intermediul acesteia, vreau să introduc o idee relativ ... -
IMPACTUL PLATFORMEI DE PROMOVARE A ARTIȘTILOR ASUPRA DEZVOLTĂRII BRANDULUI GLOBAL RECORDS
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Titlul lucrării este Impactul platformei de promovare a artiștilor asupra dezvoltării brandului Global Records și are ca obiectiv analiza evoluției brandului Global Records și a artiștilor acestuia. Tema aleasă a pornit ... -
Impactul Publicității Asupra Publicului Feminin
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)În zilele noastre , marketingul adresat femeilor este un subiect actual în mai multe domenii, care până nu demult au fost comune atât pentru femei cât și pentru bărbați. De multe ori în fața antreprenorilor apare întrebarea ... -
Impactul social media asupra îmbunătățirii imaginii brandului Pirates Resort
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) -
Impactul Televiziunii Asupra Populației
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Scopul acestei lucrări este de a face o cercetare și de a trage un semnal de alarmă către populație pentru a conștientiza efectele televizorului și a televiziunii asupra generației tinere și nu numai. Obiectivele cele mai ... -
Implicarea stakeholderilor în acțiunile sustenabile demarate de compania H&M
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)Progresul tehnologic și evoluția mediului de afaceri dăunează pe zi ce trece mediului înconjurător, resursele naturale sunt folosite excesiv iar procesele de producție dăunează mediului prin metodele folosite. Continuând ... -
Industria frumuseții în era marketingului: efectul influencerilor asupra comportamentului consumatorului
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) -
Influenta reclamelor asupra comportamentului consumatorului
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) -
Influența factorilor culturali asupra designului website-urilor companiilor multinaționale: Hyundai
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Domeniul marketingului a început odată cu Revoluția Industrială și prevalează de atunci până în momentul de față. În prezent a căpătat forme diferite și operează într-un mod îmbunătățit. Acest lucru presupune folosirea ... -
Influența reclamelor asupra comportamentului consumatorului în cadrul organizației Christian Tour Coordonator
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Am ales această temă deoarece am vrut să vin în ajutorul celor care dețin organizații turistice și nu numai, de a vedea care este rolul publicității oferite de aceștia și cum îi influențează pe clienții actuali dar și pe ... -
Influența variabilelor socio-economice și demografice asupra deciziei de cumpărare a consumatorilor a produselor de panificație
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) -
Îmbunătățirea și menținerea vizibilității online prin SEO. Studiu de caz FEAA.UGAL.RO
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)Lucrarea „Îmbunătățirea și menținerea vizibilității online prin SEO. Studiu de caz FEAA.UGAL.RO” prezintă, pe parcursul a patru capitole, importanța unei optimizării pentru motoarele de căutare și cum poate îmbunătăți sau ... -
Lansarea clubului de fitness World Class în Galați
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)În ultimii ani, exercițiul fizic a devenit de o importanță vitală pentru cea mai mare parte a populației la nivel mondial. Nu este surprinzător, acest lucru creează o piață importantă în jurul fitness-ului, activităților ... -
Manipularea Sentimentelor În Vânzări Prin Modelul De Trade Marketing Al COCA-COLA HELLENIC BOTTLING COMPANY
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Adeseori ne regãsim în dificultatea de a înţelege şi de a fi capabili sã ne explicãm cum de unele afaceri au succes, notorietate şi sunt mult mai performante din punct de vedere al vânzãrilor decât alte afaceri. De ce ...