Căutare Marketing după Titlu
Afișează articolele 11-30 of 61
-
Efectele Publicității Negative
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)De ce am ales să mă focusez în studiul meu pe tema publicitații negative? Pentru că oamenii sunt mai atrași de negativ, este mai intrigant, mai captivant. La fel este si modul în care funcționează publicitatea negativă. Pentru ... -
Elaborarea unei strategii de creare a unei comunități în domeniul designului grafic.
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Odată cu saturația pieței și intensificarea concurenței, companiile s-au aflat mereu într-un proces de inovare continuă în ceea ce privește modalitățile de promovare și poziționare față de consumatori. Lupta acerbă pentru ... -
Impactul amenajării magazinului asupra vânzărilor
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) -
IMPACTUL LANSĂRII UNUI BUSINESS DE TIP COFFEE VAN ÎNTR O ZONĂ TURISTICĂ
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Tema aleasă reprezintă punctul meu de pornire pe piața micilor într eprinderi. Această lucrare reprezintă totodată și o parte a planului de afacere viitoare. Prin intermediul acesteia, vreau să introduc o idee relativ ... -
IMPACTUL PLATFORMEI DE PROMOVARE A ARTIȘTILOR ASUPRA DEZVOLTĂRII BRANDULUI GLOBAL RECORDS
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Titlul lucrării este Impactul platformei de promovare a artiștilor asupra dezvoltării brandului Global Records și are ca obiectiv analiza evoluției brandului Global Records și a artiștilor acestuia. Tema aleasă a pornit ... -
Impactul Publicității Asupra Publicului Feminin
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)În zilele noastre , marketingul adresat femeilor este un subiect actual în mai multe domenii, care până nu demult au fost comune atât pentru femei cât și pentru bărbați. De multe ori în fața antreprenorilor apare întrebarea ... -
Impactul social media asupra îmbunătățirii imaginii brandului Pirates Resort
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) -
Impactul Televiziunii Asupra Populației
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Scopul acestei lucrări este de a face o cercetare și de a trage un semnal de alarmă către populație pentru a conștientiza efectele televizorului și a televiziunii asupra generației tinere și nu numai. Obiectivele cele mai ... -
Implicarea stakeholderilor în acțiunile sustenabile demarate de compania H&M
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)Progresul tehnologic și evoluția mediului de afaceri dăunează pe zi ce trece mediului înconjurător, resursele naturale sunt folosite excesiv iar procesele de producție dăunează mediului prin metodele folosite. Continuând ... -
Industria frumuseții în era marketingului: efectul influencerilor asupra comportamentului consumatorului
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) -
Influenta reclamelor asupra comportamentului consumatorului
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) -
Influența factorilor culturali asupra designului website-urilor companiilor multinaționale: Hyundai
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Domeniul marketingului a început odată cu Revoluția Industrială și prevalează de atunci până în momentul de față. În prezent a căpătat forme diferite și operează într-un mod îmbunătățit. Acest lucru presupune folosirea ... -
Influența reclamelor asupra comportamentului consumatorului în cadrul organizației Christian Tour Coordonator
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Am ales această temă deoarece am vrut să vin în ajutorul celor care dețin organizații turistice și nu numai, de a vedea care este rolul publicității oferite de aceștia și cum îi influențează pe clienții actuali dar și pe ... -
Influența variabilelor socio-economice și demografice asupra deciziei de cumpărare a consumatorilor a produselor de panificație
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) -
Îmbunătățirea și menținerea vizibilității online prin SEO. Studiu de caz FEAA.UGAL.RO
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)Lucrarea „Îmbunătățirea și menținerea vizibilității online prin SEO. Studiu de caz FEAA.UGAL.RO” prezintă, pe parcursul a patru capitole, importanța unei optimizării pentru motoarele de căutare și cum poate îmbunătăți sau ... -
Lansarea clubului de fitness World Class în Galați
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)În ultimii ani, exercițiul fizic a devenit de o importanță vitală pentru cea mai mare parte a populației la nivel mondial. Nu este surprinzător, acest lucru creează o piață importantă în jurul fitness-ului, activităților ... -
Manipularea Sentimentelor În Vânzări Prin Modelul De Trade Marketing Al COCA-COLA HELLENIC BOTTLING COMPANY
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Adeseori ne regãsim în dificultatea de a înţelege şi de a fi capabili sã ne explicãm cum de unele afaceri au succes, notorietate şi sunt mult mai performante din punct de vedere al vânzãrilor decât alte afaceri. De ce ... -
MARKETING ȘI TURISM CULINAR STUDIU DE CAZ TURISMUL CULINAR ÎN REPUBLICA MOLDOVA
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)Studiul își propune să ofere o perspectivă asupra gastronomiei și turismului culinar în lume și să ofere o descriere foarte exactă și aprofundată a modelului de turism gastronomic din Republica Moldova, cu toate aspectele ... -
Marketingul și stilul de viață sănătos
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) -
Mărcile românești – studiu comparativ privind percepția consumatorilor
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21)